Jak Pirelli przeżyło swoje ostatnie Safari

Kadencja Pirelli dobiega końca. Choć Włosi przekażą opony nowemu producentowi w 2025 r., ostatni raz dostarczali opony na Rajdy 1 i Rajd 2 w Kenii. Z tymi oponami afrykańska przygoda zaczęła się kilka miesięcy temu.

opublikowany 11/04/2024 à 18:28

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

Jak Pirelli przeżyło swoje ostatnie Safari

© M-Sport

Kiedy rozpoczyna się runda mistrzostw świata, od kilku dni wszystko jest już gotowe. Niezależnie od tego, czy dla zespołów biorących udział w konkursie, partnerów technicznych i dostawców, w tym Pirelli, wydarzenie rozpoczęło się na długo przed premierą pierwszego wydarzenia specjalnego. Wyznaczony jako jedyny producent WRC w 2021 roku przez cztery lata Pirelli musiało podejmować wyzwanie hybrydowe, którego moc czasami sięgała 500 koni mechanicznych.

Korzystając z ogromnego doświadczenia, Transalpines musiały dostosować się do przepisów, które mogą wydawać się anormalne, ale kierują się chęcią ograniczenia kosztów. Narzucając standaryzację stosowanych kopert, uniemożliwia to producentowi opon uruchomienie ekskluzywnych produkcji na każde z wydarzeń w kalendarzu. „ Na ziemi– wyjaśnia Terenzio Testoni, odpowiedzialny za tę działalność rallye od Pirelli, powinniśmy używać tylko dwóch ty

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)