M-Sport Ford nie osiągnął postawionych przed nim celów rallye z Niemiec. Zespół dowodzony przez Malcolma Wilsona chciał dogonić Hyundaia w rankingu Producentów oraz Thierry Neuville (Hyundai) po stronie Pilotów. To porażka, dowód w liczbach.
Przed rozpoczęciem dziewiątego spotkania sezonu 2018, Sebastian Ogier tracił do Belga 21 punktów. Jednak po przebiciu opony na drugim etapie Francuz spadł z rankingu. Punkty zdobyte za zwycięstwo w Power Stage w niedzielne południe nie wystarczyły, aby zatrzymać rosnące opóźnienie, wzrósł do 23 punktów.
#WRC | Ciężki dzień dla @MSport Ltd Zespół Forda World Rally #ADACRally z nieszczęśliwym przebiciem @Sebogier. po yn & @DanielBarritt zszedł z kursu. Jutro wracamy do walki o cenne punkty! #RajdDeutschlandu pic.twitter.com/H4gAfG0ZkG
— Wydajność Forda (@FordPerformance) 18 sierpnia 2018
Zasłużyliśmy na coś lepszego, nie mogę być zadowolony z tego wyniku (4. miejsce w 1’34” od Ott Tanak), przyznał panujący mistrz. Ale takie są rajdy i trzeba to zaakceptować. Uratowaliśmy dzień dzięki Power Stage, ale skupimy się na następnej rundzie”w Türkiye od 13 do 16 września.
Malcolm Wilson analizuje ten weekend jako „ denerwujący." „Szczęście nie było po naszej stronie. Trudno byłoby pokonać Tänaka ale Sébastien był tuż za nim i walczył o zwycięstwo. »
Drugi zawodnik brytyjskiej drużyny, Elfyn Evans, wycofał się w sobotę z powodu wypadnięcia z toru. Wyjechał ponownie w niedzielę w ramach Rally2, ponownie wyjechał na trawę z pierwszych zakrętów Power Stage.
Ostatecznie wyniknęły dobre wyniki w klanie M-Sport Forda Teemu Suninen, piąty za swój pierwszy udział w asfaltowym rajdzie na A WRC. Finn popełnił bardzo niewiele błędów, ku wielkiej radości swojego szefa.
SS18 i Rajd Niemiec zakończone. W sumie zajęliśmy piąte miejsce i wiele nauczyliśmy się o tych warunkach w samochodzie WRC. Wynik był większy niż się spodziewałem. pic.twitter.com/wSOzyqkDWF
— Teemu Suninen Racing (@TeemuSuninenRac) 19 sierpnia 2018
„Fantastyczny weekend dla Teemu! Uczy się tak szybko, że jego występy sugerują, że ma potencjał, aby być równie skutecznym na asfalcie, jak i na ziemi”., jego ulubione pole.
Analizę WRC w Niemczech można znaleźć w numerze 2179 AUTOhebdo, dostępnym w poniedziałek wieczorem w wersji cyfrowej i w środę w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)