Drugi rok z rzędu Toyota Wyścigi Gazoo (TGR) nie powinien być graczem na rynku transferowym. Podobnie jak w zeszłym roku Jari-Matti Latvala powiedział, że jest bardzo zadowolony ze swojego składu i nie chce niczego zmieniać. Hyundai udało mu się przekonać Esę
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
Kontynuuj czytanie na te tematy:
Aby przeczytać także
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
1 Uwagi)
Aby napisać komentarz
Philippe Sobrepera
23 o 11:2023
Myślę, że nadszedł czas, aby przejrzeć podstawy światowych rajdów, bo naprawdę śmieszne jest obserwowanie braku zainteresowania producentów WRC, przy częściowym udziale niektórych kierowców. A zwłaszcza przy niewielkiej liczbie konkurentów w R1, podczas gdy w R2 działa to lepiej. Myślę, że powinniśmy używać samochodów typu R2 (tańszych) i łączyć kierowców R1 i R2, aby wspólnie rywalizowali o wspólne mistrzostwa świata kierowców i stworzyli dwa trofea z mistrzostwami świata producentów i mistrzostwami świata zespołów- Zespoły. Oferując 16 rund w kalendarzu, ale tylko z udziałem (do wyboru) w 12 rundach dla każdego kierowcy, tak jak to robiliśmy w przeszłości.