Ogłoszony jako dźwignia technicznie zbliżająca oba mistrzostwa DTM i Super GT, projekt regulacyjny Class One miał zaowocować wspólnymi wyścigami od przyszłego roku, zgodnie z pierwotnymi planami od 2015 r.
Promotorzy Super GT i DTM, a także menedżerowie producentów zaangażowanych w dwie serie, a mianowicie Mercedes, Audi i BMW o mistrzostwo Niemiec i Toyota, Nissan i Honda dla swojego japońskiego odpowiednika zostały wczoraj zebrane w Japonii w Tokio i mimo to zostały podpisane oświadczenie woli sfinalizowania i przedstawienia warunków ugody przed wrześniem 2017 roku.
„Podczas spotkania zrobiliśmy krok do przodu w zakresie harmonizacji przepisów i określiliśmy kolejne kroki w procesie, aby to osiągnąć, komentuje Hans Werner Aufrecht, prezes ITR, promotor DTM. Ponadto udało nam się zdefiniować dwa główne cele: redukcję kosztów oraz ekspansję geograficzną kampanii marketingowych. »
Jedną z dużych zmian w tej klasie pierwszej może być wprowadzenie nowej architektury silnika, prawdopodobnie skupionej na czterocylindrowym turbodoładowanym, jak wspomniano wcześniej.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)