TDS Racing nabiera tempa w Le Castellet

Mathias Beche i Pierre Thiriet wygrywają 6-godzinny wyścig Le Castellet za kierownicą Oreca 03-Nissan du Thiriet zespołu TDS Racing. Na podium stanęły Oreca 03 z Sébastien Loeb Racing i Lola B12/80 Coupé-Judd z Status GP.

opublikowany 01/04/2012 à 19:01

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

TDS Racing nabiera tempa w Le Castellet

Thiriet z TDS Racing pokazał swoje ambicje tyczką podpisaną przez Mathiasa Beche. Biegnąc obok Pierre'a Thirieta, Oreca 03-Nissan pozostał na czele i przekroczył linię mety o jedno okrążenie przed drugim Oreca 03 Sébasteina Loeb Racing, który miał swój pierwszy wyścig. Nicolas Minassian, Stéphane Sarrazin i Nicolas Marroc pocieszyli w ten sposób właściciela tytułowego zespołu, który przyjechał na wyścig po rozczarowaniach na Rajd samochodowy z Portugalii. Po objęciu prowadzenia na początku imprezy Yelmer Buurman, Alexander Sims i Dean Stirling byli zadowoleni z ostatniego stopnia na podium za kierownicą Loli B12/80 Coupé-Judd. Kierowcy Status GP skorzystali z dwuminutowej kary nałożonej pod koniec wyścigu na Alexa Brundle’a, który dzielił kierownicę Zytka Z11SN-Nissan z Tomem Kimber-Smithem i Lucasem Ordonezem. Mechanik Geaves Motorsport podczas ostatniego tankowania nie zastosował się do przepisów, co wywołało gniew stewardów.

La bagarre en GTE Pro a été plus disputée puisque Jonathan Cocker passe le drapeau à damier avec seulement une seconde d?avance sur la F458 de Jaime Melo (JMB Racing), offrant ainsi la victoire à son coéquipier James Walker et au JMW Motorsport. Marc Goossens et Maxime Soulet, polemen de la catégorie GTE Am avec la Porsche de Prospeed Compétition, s?imposent dans leur catégorie en prenant la 11e place du classement général et en terminant avec un tour d?avance sur l?autre 911 RSR d?IMSA Występ Matmuta w wykonaniu Anthony'ego Ponsa, Nicolasa Armindo i Raymonda Naraca. Phil Kleen, Alex Kapadia i John Hartshorne zwyciężyli w kategorii LMPC z zespołem Curtis Racing Technologies, zajmując w sumie ósme miejsce. I odwrotnie, ten weekend należy zapomnieć dla Boutsen Energy Racing, który przejechał zaledwie 111 ze 189 okrążeń przejechanych na FLM Thomasa Dagoneau, Massimo Vignali i Jean-Marca Merlina. Wyścig był jeszcze trudniejszy dla Oreca 03 Sébastien Buemi, Bastien Brière i Jack Clarke, którym udało się przejechać zaledwie 27 okrążeń toru.

Zapraszamy do zapoznania się z relacją z 6 godzin Le Castellet przygotowaną przez naszego specjalnego korespondenta w kolejnym numerze AUTOhebdo, dostępną od wtorku w wersji cyfrowej i od środy w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz