De Sousa przed gongiem podczas rajdu Saintonge

opublikowany 31/07/2019 à 12:21

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Podczas gdy De Sousa od początku pokazywał swoje pretensje, Millet i Taveneau deptali mu po piętach, Faucher oddał już swój notatnik (ciśnienie oleju), a Longépé borykał się z brakiem mocy. Po 1re pętli De Sousa miał 6” przewagi nad Taveneau, 8” nad Milletem i 17” nad Longépé. Na 306 Maxi André i Terrière szli łeb w łeb w grupie A, a Guenec trzymał Lacouture’a na dystans F2000, Patier został sam w GT po opuszczeniu Gelusseau, a Ulbert królował w grupie N. W 2.e pętli, Millet przeszedł do ofensywy, wypierając Taveneau i ponownie znalazł się 3”8 za liderem. W 3eMillet utrzymywał presję, ale De Sousa odpowiedział, podczas gdy Taveneau potknął się o matę, tracąc 19” i wszelkie szanse na zwycięstwo. Następnie Longépé skorzystał z darmowej przejażdżki, podobnie jak Patier z GT, który pozostał w tyle. W F2000 Lacouture poddał się, pozostawiając zwycięstwo Guéneca. W ostatniej pętli – ostatnich 3 OSach, w tym 1 nocnym, którego nie można było rozegrać ze względu na niesfornych widzów – De Sousa zdołał utrzymać 1”9 na Millet i wygrać. Taveneau zapewnił sobie podium, gdy Terrière cierpiący na awarię silnika zaoferował André A7K. Ulbert pozostał nietykalny w grupie N. G. Coëffe

Klasyfikacja: 1. De Sousa-Corbineau (DS3 R5) 1h0’37”7 (1er Gr.R/R5), 2. Millet-Verger (Skoda Fabia) 1''9, 3. Taveneau-Pogut (Citroën C3) 35'', 4. Longépé-Choucroun (Fabia) 1'51'', 5 J. & C. Vaucel (DS3) w 3'30'', 6. André-Passetemps (Peugeot 306 maks.) przy 3’42” (11er Gr.A/A7K), 7. Terrière-Taudière (306 Maxi) 4’07’’, 8. Guénec-Ricou (C2) 4’36’’ (1er Gr.F2000), 9. Landais-Cairaul (Clio R3) w 5’07” (1er R3), 10. Ulbert-Langlois (Clio Ragnotti) 5’46” (1er Gr.N/N3) itp.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz