Nieustępliwy Arzéno na Rallye du Gard

opublikowany 26/06/2017 à 16:59

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Startowany w uciążliwym upale i na bardzo trudnych drogach, model 46e wydanie Rajd samochodowy du Gard zebrał osiem R5 i jednego WRC. Cechowała się niepodzielną dominacją prowansalskiego Mathieu Arzéno. Rousset (C4), ofiara przebicia opony (SS1), a następnie wspomagania kierownicy przy opuszczonym do połowy masztu, poddał się w sobotni wieczór. Były kandydat do Echappement w tempie metronomu pokonał 8 z 10 odcinków specjalnych przewidzianych w programie Skodą najnowszej generacji, którą testował do krajowego finału, którego będzie jednym z faworytów. Po drugie, Auvergne Habouzit na podobnym samochodzie potwierdził swój talent, obniżając jedynie 29 cali. Z tyłu Rossel przytłoczony problemami (przegrzanie, potem uszkodzona cewka) podniósł głowę dopiero na 2 stopniach Biegu Mechanicznego. Po trzecie, wyprzedza byłego urzędnika Peugeot, Bourcier (207 S2000), lider grupy A, który awansował o stopień, gdy Clémençon się poddał (mechanicznie). W F2000, Pistachi (BMW) wygrywa po problemach, które przytłoczyły Monteila (boks) i Bruneta (wspomaganie kierownicy). Bugiste Mollas (Mitsu) zdominował grupę N od początku do końca. A. Laureta

 

Ranking: 1. Arzéno-Roche (Skoda Fabia R5) 1h14’12”3 (1er gr.er Gr. A), 5. Fabre-Delorme (208 T 16) przy 5'45", 6. C. i Y. Moulin (Ford Fiesta R5) przy 6'01", 7. Pistachi-Bonicel (BMW Compact) przy 6'26” (1er GR. F 2000), 8. Héron-Codémo (Fiesta R5) à 6’34 », 9. J. & R. Monteil (307) à 6’39 », 10. Janel-Villegas (Porsche 997 GT3) à 7’14 » (1er Gr. GT),… 14. Mollas-Charvaz (Mitsubishi Lancer Evo 9) przy 8’12” (1er gr.N) itp.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz