Po przesiadce z Forda Fiesty na Skodę Fabię R5 Lo Fiégo natychmiast rozpoczął jednosekundowy pojedynek z Vivensem, który zamontował w swoim samochodzie wyraźnie efektowną przednią oś 306. Peugeot 206. W SS3 rozpętała się burza. Mieszając koperty, Lo Fiégo uratował meble, gdy w sobotni wieczór za Vivensem, drugim na 2”, ucierpieli Burnens (BMW Compact), Monteil lub Brunet. W niedzielny poranek Lo Fiégo obrócił się i doznał prawa Vivensa i Monteila na SS59. Jednak kierowca Skody wygrał wyścig, gdy Vivens wypadł z drogi i został ewakuowany do szpitala uniwersyteckiego w Nîmes wraz ze swoim pilotem Valibouze; obojgu w końcu udało się złagodzić drobne obrażenia, podczas gdy Pougnant (Clio) zatrzymał się, aby pomóc. Monteil i Brunet powrócili na podium, podczas gdy Liron, chwilowo drugi, poddał się. Zajmując czwarte miejsce w klasyfikacji generalnej, Durand odniósł swój pierwszy prawdziwy sukces w R5. Baldini (Mégane) uderzył w ogromny kamień na drodze (SS2) i pozostawił zwycięstwo w Grupie N Frontierowi. A. Laureta
Ranking : 1. F. & A. Lo Fiégo (Skoda Fabia R5) 1h25'40" 1 (1. grupa R), 2. J. & R. Monteil (Peugeot 307) 3'56" (1. grupa) F2000), 3. Brunet-Berger (306 Maxi) 4'23", 4. Durand-Mercoiret (Renault Clio RS3) à 5’39 », 5. Voisin-Honoré (Opel Astra) à 6’11 », 6. Tribouillois-Arnaud (Twingo RS2) à 6’32 », 7. J.Y. & V. Anthérieu (Clio RS3) à 7’22 », 8. Constanty-Bardoux (Citroën C2 S1600) à 7’22 » (1er Gr. A), 9. Olmi-Pigeyre (Clio RS3) à 7’28 », 10. Janel-Villegas (Porsche 997 GT3) przy 7'05" (1. grupa GT) itp.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)