Ustawiając najlepszy czas w tym SS16 z Rajd samochodowy z Turcji, Andreas Mikkelsen (Hyundai) prawie zapewnił sobie podium, kiedy Sebastian Ogier Wydaje się, że (Citroën) zrobił wszystko, co konieczne, aby definitywnie odepchnąć swojego kolegę z drużyny, Esapekkę Lappiego, w walce o zwycięstwo.
Ogier wykorzystał mały błąd Lappiego w SS, a Fin stracił kilka sekund na przechylenie swojego C3 bokiem w kierunku jazdy i zbliżył się do Power Stage z 19-calową przewagą 9 przed Power Internship.
Ze swojej strony Mikkelsen miał 7″8 przewagi nad swoim rywalem Teemu Suninenem (M-Sport Ford) i tym samym ma 31-calową przewagę przed finałowym odcinkiem specjalnym.
Za tym kwartetem bez zmian, Dani Sordo (Hyundai) był na 5. miejscu przed Toyota Yaris autorstwa Jari-Mattiego Latvali i Krisa Meeke. Thierry Neuville (Hyundai) i Pontus Tidemand (M-Sport Ford) utrzymują swoje pozycje przed ostatnim sektorem z czasem, drugim przejazdem w Marmaris, który rozpoczął dzień dziś rano.
En WRC 2 Pro sytuacja wydawała się zamrożona, ale Gus Greensmith (Ford Fiesta R5) popełnił błąd po przekroczeniu linii mety SS16, a Fiesta R5 się przewróciła. Greensmith i pilot Elliot Edmondson czują się dobrze i mogli odjechać poważnie uszkodzonym samochodem.
Rolka dla @GreensmithGus po linii zatrzymania na przedostatnim etapie #WRC #WRCna żywo
At @rajdturcja, nic nie jest przesądzone aż do Wolf Power Stage. Na żywo teraz https://t.co/0nWOJAkkTv @MSport Ltd Per @wolflubes pic.twitter.com/1W21XrSClb— Rajdowe Mistrzostwa Świata (@OfficialWRC) 15 września 2019 r.
Wpadka, na której mógł zyskać Jan Kopecky (Skoda Fabia R5 Evo). Poza rywalizacją o zwycięstwo w tej kategorii, Kalle Rovanperä wyróżnił się swoją Skodą Fabia R5 Evo, ustanawiając 6. najszybszy czas.
Ranking ES16:
Ranking po SS16:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)