Didier Clément określa…

opublikowany 07/05/2009 à 19:34

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Zawsze precyzyjny inżynier operacyjny Didier Clément wyjaśnił nam okoliczności „przebicia opony” Sébastiena. Loeb w SS15: „To nie jest ściśle mówiąc przebicie. Prawa przednia opona utknęła w koleinie, w wyniku czego oddzieliła się od felgi. Powietrze uciekło, po czym opona wróciła i Seb był w stanie ukończyć etap z kołem, w którym straciło większość ciśnienia. »

Pamiętajcie, że ten incydent kosztował Sébastiena Loeba 13”5, który jest teraz 26” za Mikko Hirvonenem.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz