Deborah Mayer: „W Hypercarze zobaczymy kobiety”

Francuzka zastąpiła Michèle Mouton na stanowisku przewodniczącej Komisji ds. Kobiet w Sportach Motorowych. Kobieta, która jest jednocześnie założycielką zespołu Iron Dames, zaprosiła nas na krótką przejażdżkę samochodem elektrycznym po parku Monza, aby porozmawiać o miejscu kobiet w sporcie i ich przyszłości.

opublikowany 31/07/2022 à 17:35

Walenty GLO

0 Zobacz komentarze)

Deborah Mayer: „W Hypercarze zobaczymy kobiety”

Deborah Mayer – Przewodnicząca Komisji Kobiet w Sportach Motorowych FIA © Florent gooden / DPPI

POURQUOI AVOIR CHOISI UNE PORSCHE TAYCAN POUR CE PODWOZIE ?

Za to, co reprezentuje pod względem wysokiej technologii w stosunku do samochodu elektrycznego. Bardzo ważne jest dla mnie, aby być świadomym wszystkiego, co dzieje się w zakresie innowacji i rozwoju rynku w odniesieniu do wszystkich moich działań. Kwestia ochrony środowiska jest ważna, ale tutaj strona technologiczna była ważniejsza. Obecnie Porsche jest pod tym względem najbardziej zaawansowanym producentem.

TO WYBÓR, KTÓRY MOŻE BYĆ ZASKAKUJĄCY, PONIEWAŻ JESTEŚ RACZEJ ZWIĄZONY Z FERRARI...

W GT, w ramach projektu Iron Lynx i Iron Dames, przez ostatnie cztery lata, łącznie z tym, zespoły były powiązane z Ferrari. Różni kierowcy ścigają się w 488 GTE i 488 GT3 w kilku kategoriach, m.in WIĄZYW WECThe 24 godziny Le Mans lub w Ferrari Challenge. Dlatego jesteśmy całkowicie otwarci na partnerstwa i współpracę z innymi markami.

TO W FERRARI ZACZĄŁEŚ KARIERĘ KIEROWCY W 2014 ROKU OD ICH SZKOŁY JAZDY. CO TA MARKA REPREZENTUJE DLA CIEBIE?

En tant que passionnée de sport automobile et de voitures, mais également de collectionneuse, Ferrari est la marque qui a commencé, avant toutes les autres, à certifier ses modèles de collection. C’est même le cas pour les voitures modernes. Comme par exemple, LaFerrari Aperta qui est livrée avec un certificat d’origine et un livre. Ferrari le fait systématiquement, que cela soit une Testarossa ou une 599 GTO. Cela permet à leurs clients, qu’ils soient collectionneurs ou amateurs, d’avoir une traçabilité et de savoir que l’on parle réellement d’une F

Walenty GLO

Dziennikarz. Reporter rajdowy (WEC, IMSA, ELMS, ALMS) i czasami F1 lub IndyCar.

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz