Guillaume Le Goff: „Rozwój kierowcy od okresu dojrzewania jest wyjątkowy”

To właśnie na wyspę Yas, na której mieści się tor w Abu Zabi, Francuz zabrał nas na przejażdżkę Hondą Civic Sport. Letni spacer w formie zanurzenia się w karierę i życie tego oryginalnego Bretona, którego telefon nagrzeje się jak asfalt Emiratów dzień po ostatnim Grand Prix sezonu.

opublikowany 02/12/2022 à 18:00

Jeremy’ego Satisa

0 Zobacz komentarze)

Guillaume Le Goff: „Rozwój kierowcy od okresu dojrzewania jest wyjątkowy”

Carpooling z Guillaume Le Goffem – menadżerem Pierre’a Gasly’ego i Nycka de Vriesa

Witaj Guillaume, spodziewaliśmy się cię widzieć Alpine... Nie będziemy narzekać, już dlatego, że ta Honda Civic Sport jest bardzo ładna, ale przede wszystkim dlatego, że prawie to zrobiliśmy Carpooling pieszo, prawda?

Prawdą jest, że sytuacja związana z samochodami nie była zbyt jasna jeszcze kilka dni temu (Sourire). Pytanie brzmiało, kiedy Pierre (Gasly. Nota redaktora) zamierzał odzyskać plik a Alpine. Czy mieliśmy odziedziczyć Fernando? Czy bylibyśmy w stanie zatrzymać tę Hondę jeszcze przez dwa dni? Kiedy Pierre powinien przekazać klucze Nyckowi? De Vries ? Krótko mówiąc, pomiędzy Grand Prix a testami na koniec sezonu była szara strefa jednego dnia i właśnie na ten moment to zaplanowaliśmy Carpooling. Witam Cię więc w Hondzie, która w końcu była wolna (śmiech).

Jesteśmy w Abu Zabi na ostatnim Grand Prix sezonu. Możliwość zadania sobie pytania, jaka jest Twoja codzienna misja u boku Pierre’a!

Jest niezwykle różnorodny. Kiedy spojrzymy na to, co wydarzyło się dla niego w tym roku, widać oczywiście, że było dużo pracy związanej z zarządzaniem karierą, co jest podstawą mojej misji doradczej. Chciałbym jednak coś wyjaśnić: zawsze decyduje Pierre. Jestem tylko doradcą i przyjacielem. Zajmuję się także wszystkim, co na padoku jest bardziej polityczne, muszę dbać o dobre relacje między wszystkimi, jakie są możliwości rynkowe, mieć wizję ruchów kierowców. Krótko mówiąc, spróbuj przewidzieć przyszłość w perspektywie kilku lat. Dochodzi także do negocjacji kontraktów z zespołami, zarządzania relacjami Pierre'a z zespołami. Tak

Jeremy’ego Satisa

Świetny reporter F1 i pasjonat formuł promocyjnych

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz