Le Mans – Śledź na żywo dzień testowy

Śledź na żywo dzień testowy 24-godzinnego wyścigu Le Mans.

opublikowany 31/05/2015 à 09:40

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Le Mans – Śledź na żywo dzień testowy

18:00: Dzień Testowy kończy się najlepszym czasem uzyskanym przez Brendon Hartley na Porsche n°17 avec un temps de 3’21 »061. La 919 Hybrid n°19 de Hulkenberg-Bamber-Tandy wyprzedza dwa Audi o ponad sekundę. Karun Chandhok pozostał najszybszy w LMP2 na Murphy Prototypes Oreca 03R. Aston Martin zajmuje pierwsze miejsce w GTE Pro i GTE Am.

17:25: Na tor pozostało już tylko 25 minut treningu. Ligier nr 24 Christophera Cumminga zgłoszony przez Oak Racing wraca na tor. Ale deszcz staje się coraz bardziej intensywny.

17:00: W dniu testu pozostała tylko godzina. Porsche nr 17 z Bernhard-Webber-Hartley i nr 19 z Hülkenberg-Bamber-Tandy są nadal w czołówce tego popołudnia, przed Audi nr 7 z Fässler-Lotterer-Tréluyer i nr 8 z Jarvis-Duval-di Grassi. Les Toyota sont encore en dehors du top 6.

16:32: Jeśli godziny nie ulegną zmianie ze względu na deszcz, drużyny będą nadal kontynuować swoje sztafety. Wśród LMP1 najbardziej pracowite było Audi nr 9 z Rast-Albuquerque-Bonanomi, które przejechało tego popołudnia 34 okrążenia.

16:01: Chociaż deszcz nadal zakłóca testy, tego popołudnia tylko jeden Nissan zarejestrował czas. Tsugio Matsuda za kierownicą #22, podczas gdy #23 przejechał tylko jedno okrążenie instalacyjne. Zawodnikowi nr 21 przypisuje się czas 3 minut i 50 sekund, co oznacza znaczną odległość od odniesienia.

15:18: Deszcz powraca na tor Sarthe. Zespoły miały przynajmniej czas, aby skorzystać z suchego toru, aby poprawić swoje poranne czasy. Po zatrzymaniu się na torze interweniuje samochód bezpieczeństwa Ferrari Numer 71 prowadzony przez Jamesa Calado na zakręcie Corvette.

15:08: Kolej na Darrena Turnera, który poprawia wynik w GTE Pro z czasem 3'58"069 za kierownicą Astona Martina nr 97. To o jedną dziesiątą lepszy czas niż Oliver Gavin w Corvetcie nr 64. Tymczasem Karun Chandhok uzyskał najlepszy czas w LMP2 z czasem 3'42"405 w modelu nr 03 Murphy Prototypes Oreca 48R.

14:58: Brendon Hartley poprawia czas porównawczy w dniu testu o 9 dziesiątych, osiągając czas 3'21”061 w Porsche nr 17. Najbliżej wciąż są Audi, a Tréluyer-Fässler-Lotterer z numerem 7 i Duval-di Grassi-Jarvis z numerem 8 tracą niecałe 2 sekundy. Tristan Gommendy ustanawia czas referencyjny LMP2 w samochodzie nr 05 Oreca 46 w Thiriet należącym do TDS Racing z czasem 3'43'747.

14:31: Tor jest suchy, a czasy rosną. André Lotterer ustanawia tymczasowy najlepszy czas popołudnia z czasem 3'31"509 w Audi nr 7.

14:19: Sesja została wznowiona prawie 20 minut temu, ale w kierunku Mulsanne nadal pada deszcz. Temperatury wynoszą 17°C w powietrzu i 19°C na torze. CLM P1/P1 nie powróci na tor.

Poranny raport z dnia testów 24-godzinnego wyścigu Le Mans

Oak Racing musi wymienić silnik w 2. Ligierze JS P34 należącym do Cumming-Vanthoor, będącym liderem klasy LMP2. Według Belga francuski zespół ma nadzieję, że uda mu się przywrócić samochód na tor około 16:30.

13:00: Dzień testowy zostaje przerwany na godzinę w związku z przerwą południową. Czasy nie zmieniły się wraz z pojawieniem się deszczu, nawet jeśli tor zaczął wysychać pod koniec ranka.

11:49: Wywieszenie czerwonej flagi z powodu gruzu na torze na zakręcie Arnage. Odłamki te mogły pochodzić z przebicia CLM LMP1 prowadzonego przez Tiago Monteiro.

11:31: Olivier Pla zatrzymuje się w Nissanie nr 23 w pobliżu Tertre Rouge. To drugi GT-R LM Nismo, w którym występują problemy z elektryką.

11:08: Nissany nadal pozostają w tyle po 2 godzinach testów. Numer 23 z Pla-Mardenborough-Chilton, pierwszy GT LM Nismo, zajmuje 16. miejsce ze stratą 21 sekund do wzorca. nr 22 z Krumm-Buncombe-Ticknell zajmuje 23. miejsce. Nr 21 autorstwa Ordonez-Matsuda-Schulzhitskiy

11:01: Porsche nr 18 Jani-Dumas-Lieba nadal prowadzi, przed Audi nr 9 z Bonanomi-Albuquerque-Rast i nr 7 z Fässler-Lotterer-Tréluyer. Toyoty są poza 6. miejscem, ze stratą 5 sekund do wzorca. Ligier JS P2 z numerem 34 należący do Cumming-Vanthoor's Oak Racing pozostaje na szczycie kategorii LMP2. Corvette nr 64 Gavina-Milnera-Taylora nadal zajmuje pierwsze miejsce w GTE Pro. Ferrari dominuje w debatach GTE Am z kwartetem prowadzonym przez AF Corse nr 61 z Mann-Gianmaria-Cressoni.

10:45: Czasy się ustabilizują, gdy na całym torze zacznie padać deszcz.

10:41: Rebellion ustanowił dziewiąty najszybszy czas na R-One nr 9 Prost-Beche-Heidfeld 8”5 straty do tymczasowego najlepszego czasu. Jest to pierwszy prywatny LMP1. Siostrzany samochód Imperatori-Kraihamer-Abt z numerem 13 zjechał do boksów z powodu problemów z silnikiem.

10:35: Oliver Gavin osiąga najlepszy czas w GTE Pro, uzyskując czas okrążenia 3'58"162 w Corvette nr 64, czyli o 4 dziesiąte sekundy przed Ferrari nr 51 Bruni-Vilander-Fisichella.

10:11: Neel Jani wprowadził Porsche z numerem 18 na pierwsze miejsce w tabeli czasów z czasem 3 minut 21 cali 945, pokonując już zeszłoroczny rekord o ponad sekundę. Audi nr 9 z Bonanomi-Albuquerque-Rast jest na drugim miejscu ze stratą 2 dziesiątych. W LMP3 liderem jest Oak Racing Ligier JS P2 z numerem 2, prowadzony przez Cumming-Vanthoor, z czasem 34:3:41. Model nr 919 911 RSR Makowieckiego-Pilte-Henzler-Müllera jest na pierwszym miejscu w GTE Pro z czasem 92:3”59. Ferrari dominują w GTE Am, zajmując cztery pierwsze miejsca.

10:07: Czerwona flaga. Nissan nr 22 Michaela Krumma zatrzymuje się przed szykaną Dunlop. Według doniesień GT-R LM napotkał problemy elektryczne.

9:37: Timo Bernhard właśnie uzyskał najlepszy czas, pokonując okrążenie w Porsche nr 3 z czasem 23'945"17. Lucas di Grassi w Audi nr 8 traci niecałe 8 dziesiątych sekundy. Pierwsza Toyota jest na 7. miejscu.

9:35: Po nieco ponad pół godzinie testów w Dniu Testowym 24 godziny Le Mans, czasy są już obiecujące. André Lotterer uzyskał czas 3'25"257 w Audi z numerem 7, podczas gdy zeszłoroczny rekord wyniósł 3'23"0. Timo Bernhard w Porsche nr 17 podąża za nim niecałe 2 sekundy za nim. Kazuki Nakajima już za kierownicą Toyoty nr 1.

9h00 : Dzień testowy 83. edycji 24-godzinnego wyścigu Le Mans rozpoczyna się 8 godzinami testów, z przerwą między 13:14 a 64:3. W sesji wezmą udział 56 samochody, w tym dwa LMPXNUMX i dwa Ferrari, co doda się do XNUMX samochodów zgłoszonych do wyścigu.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz