Abiteboul: Na niezawodność Renault wpływają trzy aspekty

Jeśli w 2017 roku Renault ucierpiało z powodu niskiej niezawodności swoich jednostek napędowych, Diament wskazał kilka elementów, nad którymi należy popracować, aby w przyszłym roku nie powtórzyć tych samych błędów.

opublikowany 15/12/2017 à 15:03

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Abiteboul: Na niezawodność Renault wpływają trzy aspekty

Renault udało się nadrobić część luki w silnikach Mercedes et Ferrari, ale w tym roku jednostki napędowe Losange po raz kolejny charakteryzowały się słabą niezawodnością. Francuski producent silników musiał w szczególności spotkać się z krytyką ze strony niektórych zespołów klientów, tym bardziej karaną, że często musiały one przekraczać limity elementów skazujących ich samochody na cofnięcie się na polach Grand Prix.

Cyril Abiteboul, dyrektor generalny Renault Sport Racing, powrócił do problemów napotykanych przez Renault w AUTOtygodniowo podkreślając elementy, które szkodziły niezawodności silników Wirusy-Châtillon.

„Po pierwsze: jeśli udało nam się znaleźć sposób na wykorzystanie pewnych części w celu uzyskania wydajności, nałożono na nie ograniczenia. Stąd nasze problemy z niezawodnością. Dwa: jeden z naszych zespołów klienckich, Toro Rosso, nie spełniał naszych specyfikacji dotyczących chłodzenia. Stąd powtarzające się awarie. Po trzecie: doświadczyliśmy problemu z jakością w przypadku zasilania zewnętrznego, nadal w części hybrydowej”, wyjaśnił Cyril Abiteboul.

Obejrzyj cały wywiad z Cyrilem Abiteboulem w numerze 2144 AUTOtygodniowo dostępne już w wersja cyfrowa na wszystkich platformach i w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz