Renault wznowił zbiór małych punktów. Cóż, nie całkowicie. Z dwóch jednomiejscowych samochodów zgłoszonych do Grand Prix Chin w niedzielę 14 kwietnia w Szanghaju tylko wierzchowiec Daniel Ricciardo zobaczył flagę w szachownicę na siódmym miejscu. Nico Hülkenberg musiał przejść na emeryturę.
Główny zespół Cyril Abiteboul zwraca wyłącznie dla AUTOtygodniowo na pół-fig, pół-rozsądny wynik francuskiej drużyny. „Nico miał problem z MGU-K. To trudne, bo oznacza, że nie jesteśmy w pełni wyczerpani (z braku solidności mechanicznej. Przyp. red.). Jest problem z oprogramowaniem co jest powiązane ze wszystkimi zmianami, które podjęliśmy, aby zareagować na usterki na początku sezonuOn wyjaśnia.
Dwa tygodnie wcześniej w Bahrajnie oba Renault poddały się jednocześnie z powodu uszkodzeń mechanicznych. " To jest zawsze takie samo. Kiedy stoisz tyłem do ściany, musisz szybko reagować, jeśli to możliwe, dobrze i precyzyjnie. Po stronie oprogramowania wystąpił problem związany ze szczególnym zachowaniem MGU-K. Uważamy jednak, że możemy ponownie wykorzystać tę część– precyzuje Cyril Abiteboul.
Po raz ostatni dzisiaj… Kierowcy wsiadają
Specjalny #Race1000 on! #RSduch #ChineseGP #Dzień wyścigu pic.twitter.com/KTzW4E0hcJ—Renault F1 Zespół (@RenaultF1Team) 14 kwietnia 2019
Nawet jeśli oznacza to wjazd czarno-żółtego samochodu do boksów, równie dobrze może to być ten, który jest blisko punktów. „Przed przejściem na emeryturę Nico miał dość trudny start. Być może straciliśmy kilka punktów, ale i tak nie byłby to dla niego spokojny wyścig. »
Rekrutowany latem ubiegłego roku, Daniel Ricciardo otworzył swój licznik punktów po trzech wyścigachs. „Wykonał świetną robotę, zapewnia Cyril Abiteboul. Zostaliśmy skazani na areszt. Udało nam się tego dokonać zarządzając oponami. Kontrolowaliśmy okrążenie za okrążeniem różnicę dzielącą go od Péreza (Punkt wyścigowy).
To dobre dla zespołu, ale to frustrujący wyścig. Pozwala nam zapomnieć o Bahrajnie i zacząć jak w Melbourne (Australia, Nico Hülkenberg zajął 7. miejsce). Teraz musimy się poprawić pod każdym względem »– mówi francuski szef.
Przypominamy także o ambicjach Renault na rok 2019. „Jesteśmy około 1” (z rytmu Mercedes), czyli trochę lepiej niż w zeszłym roku na tym samym wyścigu. To trochę powyżej naszych celów. Ustawiliśmy sobie opóźnienie +0″7 (na okrążenie). Jesteśmy trochę wolniejsi, niż byśmy chcieli. Trzeba pracować, a nie narzekać. Zmniejszenie i wyeliminowanie luki zajmuje kilka lat.. "
Znajdź analizę chińskiego GP przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w numerze AUTO 2211tygodniowo, dostępny cyfrowo w poniedziałek wieczorem i w środę w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)