Nowa aerodynamika, większe opony… Nowe elementy regulaminu technicznego 2017 w F1 zaoferuje zawodnikom możliwość jazdy jednomiejscowymi pojazdami, które są znacznie bardziej wydajne niż samochody prezentowane w 2016 roku.
Oczekuje się, że czasy okrążeń poprawią się o co najmniej trzy sekundy, a osiągi bolidów jednomiejscowych również będą ograniczać zespoły do zmiany podejścia do torów, a w niektórych zakrętach potencjalnie będzie można pracować na pełnych obrotach w 2017 r.
Tory będą musiały dostosować się również z punktu widzenia bezpieczeństwa, jak wyjaśnił Laurent Mékiès, dyrektor ds. bezpieczeństwa FIA i nowy zastępca dyrektora wyścigu, podczas Międzynarodowego Salonu Autosport.
Były inżynier Toro Rosso szczegółowo opisał proces wdrożony przez federację międzynarodową i sprecyzował, że w świetle wyników przeprowadzonych symulacji Albert Park w Melbourne będzie musiał w szczególności wymienić ściany opon na zakręcie 12 na bariery zabezpieczające.
„Każdy zespół został zaproszony do przeprowadzenia symulacji swoich jednomiejscowych samochodów z 2017 r. wyjaśnia Mékiès, cytowany przez Reuters. Wykorzystaliśmy te dane do zasilania naszego własnego oprogramowania.
Przeprowadziliśmy więc symulacje na każdym torze, przy znacznie wyższych prędkościach w zakrętach, aż do 40 km/h szybciej w szybkich zakrętach. Na podstawie tej pracy każdy tor otrzymuje żądanie aktualizacji od FIA. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)