W sezonie 2017 pojawią się nowe jednomiejscowe bolidy projektowane przez zespoły techniczne zespołów od kilku miesięcy. Istotna zmiana regulacyjna, która mogłaby redystrybuować karty i częściowo zmodyfikować hierarchię siatki startowej.
Adrian Newey, gwiazdorski inżynier ds Red Bull Racing, podtrzymuje tę opinię i przypomina także odcinek z 2009 roku, w którym ówczesni faworyci nie znaleźli właściwej formuły. „Ogólnie rzecz biorąc, większe zespoły, które mają większe zasoby, lepiej czytają zmiany, wyjaśnia Newey w Sky Sports.
Ale kiedy w 2009 r. mieliśmy do czynienia z dużą zmianą regulacyjną, tak nie było. To Brawn i my poprawnie przeczytaliśmy zasady, a duże zespoły lubią Ferrari et McLaren mieli małe kłopoty. »
Generalnie na swoją korzyść podczas zmian regulacyjnych jak niedawno wspominał Daniel Ricciardo, Red Bull Racing mógł zatem wykorzystać sytuację, aby zbliżyć się do pierwszego miejsca i walczyć Mercedes, która powinna pozostać faworytką w swojej sukcesji.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)