Albert Park wersja 2.0. Po raz pierwszy od czasu przeprowadzki Adelajdy do Melbourne w 1996 roku Grand Prix Australii „ ulega największym zmianom (...) zapewniając fanom zupełnie nowy spektakl na torze w 2021 roku» jak ogłoszono w ostatnich tygodniach.
Zmiany te dotyczą dużej części obwodu. W rzeczywistości zmodyfikowanych zostanie 7 z 16 zakrętów w Albert Park, w tym dwa całkowicie (10 i 13). Ta aktualizacja układu powinna zapewnić więcej możliwości wyprzedzania, ale także promować szybsze i bardziej konkurencyjne wyścigi.
Zakręt 6 zostanie poszerzony o 7,5 metra, co zwiększy prędkość przejazdu o 70 km/h, ze 149 do 219 km/h według prognoz.
Z szykaną na zakrętach 9 i 10 będziemy musieli się także pożegnać, zastąpioną przez najdłuższą na torze prostą linię i potencjalnie nową strefę DRS.
Planowane zmiany w zakręcie nr 13 powinny, zdaniem australijskich funkcjonariuszy, zaowocować także nowymi możliwościami wyprzedzania. Jeśli chodzi o zakręty 1, 3 i 15, zostaną one poszerzone, a nachylenie zakrętów 1, 13 i 15 zostanie ponownie dostosowane.
Ciężko pracuję nad zmianami na torze Grand Prix Albert Park
Iconic # F1 w 2021 roku utwór będzie miał nowy, świeży wygląd #AusGP pic.twitter.com/agfd8WCdZM
- F1 Grand Prix Australii (@ausgrandprix) 1 kwietnia 2021 r.
« Zmiany te oznaczają szybszy wyścig i mnóstwo nowych możliwości walki dla kierowców », rozpoznaje Andrew Westacott, szef Grand Prix Australii.
Oraz w miejscu testów Daniel Ricciardo (McLaren) kontynuować. „ Dni wyścigów będą dla wszystkich bardziej ekscytujące. Tego wszyscy chcemy i myślę, że te zmiany idą w tym kierunku ".
Prace będą kontynuowane w nadchodzących tygodniach, zanim Formuła 1 przyjedzie na Grand Prix Australii, które odbędzie się 28 listopada.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)