Allison: FIA nie wierzyła, że ​​Mercedes może opracować DDA

Dyrektor techniczny Mercedesa F1, James Allison, uważa, że ​​FIA ​​uznała dwuosiowy układ kierowniczy za legalny na tej podstawie, że byłby zbyt trudny do zaprojektowania.

opublikowany 03/06/2020 à 16:08

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Allison: FIA nie wierzyła, że ​​Mercedes może opracować DDA

Mercedes F1 nie był jeszcze w stanie podkreślić potencjału swojego W11 podczas zawodów, ale Srebrne Strzały zaskoczyły cały padok, stosując dwuosiowy układ kierowniczy podczas zimowych testów w Barcelonie na początku roku.

Przed ożywienie gospodarcze zaplanowane na początek lipcagwiazdorski producent opublikował wywiad (w języku angielskim) z Jamesem Allisonem, w którym dyrektor techniczny omawia powody, które jego zdaniem skłoniły FIA do podjęcia decyzji spraw, aby znalezisko zespołu było legalne.

 

 

„Konfiguracja systemu była bardzo skomplikowana, rozpoznał brytyjski inżynier. Właściwie chcieliśmy wprowadzić go w 2019 r. Przekazaliśmy nasze pomysły FIA, pokazując, dlaczego uważamy, że jest to legalne. Przyznali się do tego, ale nie bardzo podobał nam się sposób, w jaki to zrobiliśmy, ponieważ drugą oś regulowano za pomocą dźwigni połączonej z kołem. Powiedzieli: „Trzeba umieć poruszyć całym kołem”. » Myślę, że mieli nadzieję, że będzie to dla nas za trudne i że odejdziemy, nie sprawiając im już więcej kłopotów. »

Niemniej jednak Mercedesowi uda się opracować dwuosiowy układ kierowniczy zgodny z przepisami technicznymi w ciągu niecałego roku.

0 Zobacz komentarze)