Przyszłe regulacje dot F1 wdrażany od 2017 roku ma na celu uzyskanie większego docisku aerodynamicznego i lepszej przyczepności mechanicznej w celu zwiększenia osiągów samochodów. Samochody jednomiejscowe i ich opony będą znacznie szersze, a elementy aerodynamiczne będą bardziej imponujące.
Z okazji konferencji FIA odbywającej się w Turynie (Włochy) dyrektor techniczny Stabilny Ferrari James Allison był entuzjastycznie nastawiony do przyszłego wyglądu F1.
„Wszyscy, przynajmniej większość z nas, chcemy produkować piękne jednomiejscowe samochody., wspomina brytyjski inżynier. Dlatego chcemy rozporządzenia, które pcha w tym kierunku, aby było to naturalne. Poczyniliśmy mały postęp w usuwaniu tych okropnych nosów. Dołożono wszelkich starań, aby samochody te były niewiarygodnie szybkie, a jednocześnie przyjazne dla oczu. »
„Przyszłoroczne jednomiejscowe samochody są naprawdę atrakcyjne, szczególnie ze względu na swoje wymiary. Dla tych z nas, którzy mieli szczęście je oglądać, są ładne. Nie mogę się doczekać, aż zobaczę ich wyścigi”, dodał dyrektor techniczny Scuderia Ferrari.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)