Wraz z wprowadzeniem wyścigów sprinterskich lub nawet nadchodzące zmiany w samochodach na sezon 2022The F1 wkrótce wkroczy w nową erę, której głównym celem jest zmniejszenie różnic między różnymi zespołami. Fernando Alonso, którego kariera zawodowa rozpoczęła się w 2001 r. i który od tego czasu doświadczył kilku zmian w przepisach, wyraża swoją opinię na temat luk w wynikach. „To, czym musimy się zająć, prawdopodobnie już w przyszłym roku, to różnica między samochodami”. Hiszpan żałuje braku napięcia w walce o podium. „Dzisiaj, jeśli masz szansę poprowadzić wyczynowy samochód, walczysz tylko ze swoim kolegą z drużyny, a nie z innymi zespołami, i w 95% wyścigów, w których uczestniczysz na świecie, znajdziesz się na podium. ».
Przygoda trwa @alo_oficial. ⤵️
cc @Le Figaro https://t.co/QNbkvxAGE0
- Alpine Samochody FR (@AlpineSamochodyFR) 17 września 2021 r.
Za kierownicą A jednomiejscowy Formuły 1, która wciąż podlega modyfikacjom, Fernando Alonso potwierdza, że uważa, że wciąż się uczy. „Przy okazji wiele się uczysz o tym, jak sobie radzić w różnych sytuacjach. Przez ostatnie trzy lub cztery lata uczysz się systemu i jego działania. Następnie kolejnym krokiem jest maksymalne wykorzystanie potencjału samochodu. Na początku każdego sezonu wszystko jest resetowane i trzeba nauczyć się pewnych rzeczy na nowo. Dzięki temu stale doskonalisz się jako kierowca ". Dwukrotny mistrz świata, dla którego po raz kolejny pojedzie Alpine w przyszłym sezonie będą mieli zatem okazję poznać wersję jednomiejscowego bolidu F1 na rok 2022.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)