Alonso: „Samochód i silnik Renault działają normalnie”

Hiszpan jest zadowolony z zachowania francuskiego silnika i nie zaniepokoił go poranny wyjazd z toru spowodowany wadliwą nakrętką koła.

opublikowany 26/02/2018 à 21:04

Bernard

0 Zobacz komentarze)

Alonso: „Samochód i silnik Renault działają normalnie”

Uderzający obraz pierwszego dnia zimowych testów w Barcelonie (Hiszpania) był dziełem Fernando Alonso (McLaren). Na szóstym okrążeniu Hiszpan na ostatnim zakręcie wpadł w żwirową pułapkę, tracąc przy tym koło.

 

„Myślałem, że to dobra wiadomość dla dziennikarzy” – wyjaśnił złośliwie dwukrotny mistrz świata F1. Dało im to powód do narzekania. To był tylko mały problem, ale był bardzo zauważalny. Samochód w żwirze to nie byle co, każdy to widzi. Wystąpił problem z nakrętką na prawym tylnym kole, ale musielibyśmy zapytać Erica (Boulliera) lub kogoś innego z zespołu o dokładne przyczyny. I tak nie planowaliśmy odpowiedniej jazdy rano.On wyjaśnia.

Oprócz tego nieszczęścia kierowca pomarańczowego McLarena MCL33 miał pozytywny dzień, lata świetlne od problemów z niezawodnością jednostki Hondy. „Na razie wszystko jest w porządku. Samochód i silnik Renault działać normalnie. Znam wielu inżynierów Renault z lat spędzonych z nimi (w pierwszej dekadzie XXI wieku dwa tytuły mistrza świata w 2000 i 2005 roku). Wiem, jak pracują, jak bardzo dbają o elastyczność silnika i jego osiągi. Po każdym biegu zawsze jest z nimi dobra dyskusja. Jestem bardzo zadowolony z silnika; ten McLaren ma znaczny potencjał "Mówi.

„Oczywiście to dopiero początek sezonu, trudno ocenić poziom wydajności wszystkich zawodników. Jednak dane zebrane podczas przejazdów w tunelu aerodynamicznym wydają się potwierdzać wyniki na torze. Wszyscy jesteśmy optymistami. »

Podczas drugiej sesji dnia do Katalonii spadł deszcz. Fernando Alonso był jednym z niewielu mężczyzn, którzy opuścili garaż na mokrej drodze. „Dziś po południu byliśmy jednym z samochodów, które przejechały najwięcej, chociaż niektóre zespoły napotkały więcej problemów. Ze względu na niskie temperatury warunki na torze były trudne. Rozgrzanie opon nie było łatwe. Jeśli jutro i w środę nadal będzie padać, jazda na torze będzie trudna. To byłaby wielka szkoda dla kibiców. Dla nas zrobienie 20 czy 70 pętli to nie koniec świata, ale i tak nie widzieliby wielu samochodów na torze. »

Wreszcie wydaje się, że zarządzanie Halo prawie mu nie przeszkadza, z wyjątkiem… na stoisku. „Na zdjęciach Halo mnie zaskoczyło. Kiedy jednak siedzisz za kierownicą i koncentrujesz się na długim dystansie, nie patrzysz na środek podwozia. Kiedy zbliżasz się do zakrętu, patrzysz poza Halo, w prawo lub w lewo, więc nie ma problemu. Jedyne zmartwienie, jest wejście do kokpitu i wyjście do garażu. Nad głową znajdują się panele świetlne, trzeba uważać, mamy tam mniej miejsca. Pilotaż Halo nie stanowi obecnie problemu. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz