Wszystko zaczęło się kilka godzin przed testami w Barcelonie, w samym sercu Paryża, na Place de Tokyo. Ten dzień, Alpine rzeczywiście prezentował się z wielkimi fanfarami jego A522, który ma pozwolić mu osiągnąć nowy poziom w planie walki w horyzoncie 100 Grand Prix o dwa mistrzostwa świata. Jako ostatni bukiet wieczoru, który ponownie połączył się z najważniejszymi prezentacjami jednomiejscowych pojazdów w Formuła 1, marka Dieppe przygotowała małą niespodziankę dla swojego nowego sponsora tytularnego BWT, prezentując w pełni różową wersję swojego jednomiejscowy Rok 2022 z Wieżą Eiffla w tle. „W pełni różowa tunika będzie używana przez pierwsze dwie rundy sezonu w Bahrajnie i Jeddah” dyrektor generalnyAlpine Laurent Rossi.
Wygląda na to, że dobry początek sezonuAlpine podsunął kilka pomysłów pracownikom marki ze strzałką A. Z naszych informacji wynika, że w związku z plebiscytem na barwy przeprowadzonym przez kibiców, Alpine zdecydował się zachować pełną różową barwę. Według naszych źródeł ogłoszenie powinno zostać ogłoszone w Melbourne przed pierwszą sesją wolnych treningów przed Grand Prix Australii. „Ważne jest, aby słuchać naszych fanów i stało się dla nas jasne, że z radością przyjęli fakt, że w tym roku nie będą już widzieć różowych barw w wyścigu” powiedziano nam o godz Alpine. Dla przypomnienia, jeśli Fernando Alonso miał pecha i wycofał się po Grand Prix w Jeddah, Alpine solidnie rozpoczął sezon i zajmuje już czwarte miejsce w klasyfikacji Producentów, w szczególności dzięki 14 punktomEsteban Ocon. Historia jednak nie mówi jakiego koloru jest Prima Aprilis...
CZYTAJ TAKŻE > Wojna Dwóch Róż o godz Alpine
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
5 Uwagi)
Aby napisać komentarz
Laurenta MOLINEAU
01 o 04:2022
Doceniłem wygląd okładki Auto-Hebdo; tam nie jest szczególnie strasznie i jedyne, czego by brakowało, to Sergio Pereza i Estébana, którzy mogliby zrobić krok w tył.
01 o 04:2022
Kiedy Pink pojawi się w katalogu A110?
01 o 04:2022
Pachnie jak Prima Aprilis!!
GOŚCIE LIONEL LOEW
01 o 04:2022
Pamiętam zbyt wysokiego Aleksandra Wurza, który chciał obciąć sobie nogi, aby pozostać w F1. Czy to było „Auto Hebdo”?
DANIELA MEYERSA
01 o 04:2022
Tak, cóż, Twojemu prima aprilisowi wciąż brakuje trochę energii.