Na jakiej randze możemy się ustawić Alpine na siatce? W obliczu nowych przepisów technicznych, które miały na celu redystrybucję kart, nadal trudno ocenić potencjał francuskiej drużyny w tym sezonie. Ogólnie rzecz biorąc, A522 osiągają dobre wyniki w kwalifikacjach, często tracąc tempo podczas wyścigu. „ Jak mogłem powiedzieć, trudno powiedziećwyjaśnia Esteban Ocon o potencjaleAlpine, jesteśmy w bardzo bliskiej grupie. Kiedy zakwalifikujemy się w pierwszej dziesiątce, mamy tempo w kwalifikacjach i wtedy wszystko się zmienia. »
Po pierwszych 7 Grand Prix francuski zespół musi na razie zadowolić się 6. miejscem w klasyfikacji producentów Alfa Romeo. Ze stratą 19 punktów McLaren, najlepszy zespół spośród całej trójki stałych czerwony Byk, Ferrari et Mercedes, FabrykaEnstone może żałować. „ Prawdopodobnie straciliśmy okazję do zdobycia większej liczby punktów obydwoma samochodami. Jeśli chodzi o pozycję w mistrzostwach konstruktorów, prawdopodobnie jesteśmy nieco dalej, niż powinniśmy. »
19 punktów za McLarenem dla Alpine
Choć kierowcy z Normandii do tej pory pięciokrotnie udało się znaleźć w pierwszej dziesiątce, Fernando Alonso ma na swoim koncie zaledwie 10 punktów. Hiszpan został zmuszony do przejścia na emeryturę w Arabii Saudyjskiej i Imoli. Za 2 Grand Prix, Alpine udało się naprawić sytuację i gdyby nie kara Estebana Ocona w Monako, francuska drużyna podpisałaby drugi podwójny wynik z rzędu, zdobywając punkty. Przed rundą w Azerbejdżanie 25-letni kierowca jest pewny swoich szans na dobre miejsce. „ Wiążemy z tym dobre oczekiwania, co roku zawsze są okazje do wykorzystania. Przyjeżdżamy z jednomiejscowy udoskonalone, co daje nam pewność. »
To wszystko, jeśli chodzi o FP1! 🏁
Fernando P5 ⏱ – 1:46.571
Esteban P10 ⏱ – 1.46.917 XNUMX XNUMX#AzerbaijanGP 🇦🇿 pic.twitter.com/xAMR65ur5S—BWT Alpine F1 Zespół (@AlpineZespół F1) 10 czerwca 2022 r.
Po wielkich wysiłkach podjętych w Barcelonie w celu wprowadzenia ulepszeń, Alpine przyjechał zatem z poprawkami w swoim samochodzie do Baku. „ Celem zawsze jest zbliżenie się do szczytu, ale wciąż mamy przed sobą długą drogę, zanim nam się to uda. », wyświetla Esteban Ocon. W Azerbejdżanie francuski zespół skupił się głównie na hamowaniu. „ Potrzebujesz dużej pewności w hamowaniu, zwłaszcza że widzieliśmy wiele błędów w hamulcach w Monako, a w zeszłym roku tutaj, aby zaatakować wejście w pierwszy zakręt po tak długiej prostej », podkreśla Habs. Obydwa po pierwszej sesji treningowej Alpine wydają się mieć związek z piątym i dziesiątym czasem Alonso i Ocona w pierwszym treningu.
CZYTAJ TAKŻE > Baku – EL1: Sergio Perez wciąż w siódmym niebie
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)