Analiza techniczna F1 – Tylne skrzydło

Aerodynamik i dyrektor studia inżynieryjnego Adess AG oświeca nas w tym tygodniu na temat tylnego skrzydła, głęboko zmodyfikowanego zgodnie z nowymi przepisami.

opublikowany 30/04/2022 à 17:00

Gautier uspokaja

0 Zobacz komentarze)

Analiza techniczna F1 – Tylne skrzydło

Innowacyjny wygląd wizualny na rok 2022 © DPPI

Nowa konstrukcja tylnych błotników aktywnie przyczynia się do realizacji głównego celu nowych przepisów na rok 2022, jakim jest zachęcanie do wyprzedzania podczas wyścigów. Aby to osiągnąć, turbulencje aerodynamiczne wytwarzane przez samochód muszą teraz jedynie w minimalnym stopniu wpływać na samochód jadący za nim. Mając to na uwadze, cała koncepcja samochodów jednomiejscowych została zmieniona, od przedniego błotnika po tylny koniec dyfuzora. jednomiejscowy, aby skierować strumienie powietrza pochodzące z nadwozia i podwozia do góry i w jak najmniejszym stopniu zakłócać pracę przedniego skrzydła następnego samochodu (Zdjęcie 1). Nie

Gautier uspokaja

Dziennikarz MotoGP, Nascar, Rallye France, Endurance i Classic... Między innymi.

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz