Une jednomiejscowy Samochód wyścigowy można od razu rozpoznać po przednich i tylnych błotnikach, ale nie zawsze tak było. Tak naprawdę, żeby zobaczyć Formuła 1 po raz pierwszy rozwinąć skrzydło z inicjatywy genialnego Colina Chapmana, założyciela marki Lotus, zainspirowanej inżynierem pilotem z lat 1960. XX wieku, Jimem Hallem. Opierając się na założeniu, że samolot leci dzięki sile nośnej tworzącej skrzydło, Jim Hall w 1967 roku zdecydował się wszczepić taki element o odwróconym profilu z tyłu swojego prototypu Chaparral 2F, aby przygwoździć go do podłoża (ZDJĘCIE 1).
Chapman podejmuje ten pomysł, ale idzie dalej
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)