Po zmianach aerodynamicznych, które pojawiły się podczas Grand Prix Hiszpanii na F1, w tym kontrowersyjne Aston Martin AMR22 „B” (patrz Ah2365), podczas Grand Prix Azerbejdżanu i Kanady weszły na scenę zestawy „Low Drag”.
Ce terme est souvent traduit à tort par « faible appui ». C’est inexact, car aucune équipe ne cherche à réduire volontairement l’appui aérodynamique de ses F1. Les ingénieurs ambitionnent en permanence d’obtenir le meilleur compromis entre un maximum de charge et un minimum de résistance à l’air. Il s’agit donc plus d’une configuration « faible traînée » qui entraîne de fait une réduction des appuis. Une traînée réduite procure une meilleure vitesse de poi
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)