Analiza techniczna F1 – Mniejszy opór i większa prędkość

Stéphane Chosse, aerodynamik i dyrektor studia inżynieryjnego Adess AG, wyjaśnia nam w tym tygodniu zestawy F1 „Low Drag” odpowiednie do szybkich torów.

opublikowany 25/06/2022 à 17:00

Gautier uspokaja

0 Zobacz komentarze)

Analiza techniczna F1 – Mniejszy opór i większa prędkość

Po zmianach aerodynamicznych, które pojawiły się podczas Grand Prix Hiszpanii na F1, w tym kontrowersyjne Aston Martin AMR22 „B” (patrz Ah2365), podczas Grand Prix Azerbejdżanu i Kanady weszły na scenę zestawy „Low Drag”.

Ce terme est souvent traduit à tort par « faible appui ». C’est inexact, car aucune équipe ne cherche à réduire volontairement l’appui aérodynamique de ses F1. Les ingénieurs ambitionnent en permanence d’obtenir le meilleur compromis entre un maximum de charge et un minimum de résistance à l’air. Il s’agit donc plus d’une configuration « faible traînée » qui entraîne de fait une réduction des appuis. Une traînée réduite procure une meilleure vitesse de poi

Gautier uspokaja

Dziennikarz MotoGP, Nascar, Rallye France, Endurance i Classic... Między innymi.

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)