Dodatek, powszechnie nazywany stępką, to ta środkowa część, która łączy dolną konstrukcję jednokadłubowca z najbardziej wysuniętą do przodu strefą podstawy. Umieszczony bezpośrednio pod nogami kierowcy, z prawnego punktu widzenia pozostaje całkowicie swobodny, dlatego od początku sezonu budził liczne refleksje wśród inżynierów.
Jest to element o bardzo silnym wpływie aerodynamicznym, którego rozwój jest ściśle powiązany z rozwojem płaskiego dna przekształcanego przeze nowe rozporządzenie (Zdjęcie 1). En plus de distribuer l’air de part et
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)