Analiza techniczna – Mercedes W15: Zawieszenie… i zawieszenia

Podczas testów przedsezonowych gwiazdorska firma miała luksus przetestowania dwóch konfiguracji przedniej osi w swoim W15. Wyczyn osiągnięty w ciągu zaledwie trzech dni na jednym podwoziu, ale niezwykle ryzykowny zakład.

opublikowany 27/02/2024 à 13:00

Gautier uspokaja

0 Zobacz komentarze)

Analiza techniczna – Mercedes W15: Zawieszenie… i zawieszenia

©DPPI

czerwony Byk zainaugurowano w 2022 r. w modelu RB18 koncepcję osi przedniej, która od tego czasu stała się sławna. Przedni punkt kotwiczenia górnego trójkąta zawieszenia jest umieszczony jak najwyżej, natomiast tylny wahacz jest zamontowany niżej na podwoziu, aby zoptymalizować dynamikę zapobiegającą nurkowaniu, co pozwala na kontrolę przedniej osi podczas hamowania.

Mercedes był jednym z ostatnich zespołów, który przyjął tę architekturę, robiąc to dopiero w połowie sezonu ubiegłego roku na wersji „B” W14. Punkt mocowania przedniego ramienia górnego trójkąta był

Gautier uspokaja

Dziennikarz MotoGP, Nascar, Rallye France, Endurance i Classic... Między innymi.

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Kontynuuj czytanie na te tematy:

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz