Andretti/Cadillac: Nick Chester na czele!

Chociaż stowarzyszenie Andretti/Cadillac nadal oczekuje na zatwierdzenie wniosku o udział w mistrzostwach świata, nadal pracuje nad swoim projektem F1. I rekrutuj.

opublikowany 26/03/2023 à 11:34

Jeana-Michela Desnouesa

1 Zobacz komentarze)

Andretti/Cadillac: Nick Chester na czele!

Współpracując między innymi z Renault, Nick Chester dołączył do Andrettiego z myślą o dotarciu do F1. © Florent Gooden / DPPI

Niczego nie jest pewna, ale zachowuje się „jak gdyby”, aby nie dać się zaskoczyć i tym samym zdążyć na czas, gdyby udało jej się zdobyć bilet na mistrzostwa świata Formuła 1.

Jeśli chce znaleźć się w sieci w 2026 r., stowarzyszenie Andretti/Cadillac musi działać już teraz. Wie o tym aż za dobrze i zaczyna tworzyć zespół techniczno-inżynierski, który początkowo będzie pracował w brytyjskim oddziale Andretti Autosport na rzecz Formuła Ez siedzibą w Banbury.

Za utworzenie tego zespołu odpowiedzialny był Nick Chester. Po krótkim okresie niespełna dwóch miesięcy na stanowisku dyrektora technicznego zespołu McLaren Formuły E 54-letni Brytyjczyk zamieszkał w Oxfordshire z książką adresową w rękach. To postać na padoku F1, odkąd w 1995 roku zaciął zęby w Arrows Enstone że ten człowiek dał się poznać, najpierw w Benetton, potem w Renault na czele działu Vehicle Performance, przyczyniając się do zdobycia tytułów „Konstruktorów” francuskiej marki w latach 2005 i 2006… oraz tytułów „Kierowców” marki Fernando Alonso.

Andretti/Cadillac na podłodze jeszcze przed oficjalną publikacją

Mianowany na dyrektora technicznego w Lotus w 2012 r., a gdy w maju 2013 r. James Allison objął stanowisko dyrektora technicznego zespołu, stał się odpowiedzialny za projektowanie i rozwój jednomiejscowych samochodów Enstone. Funkcję tę pełnił przez 7 lat, zanim został zastąpiony przez Pata Smażyć w lipcu 2020.

Następnie dołączył do stajni Mercedes-Benz EQ w Formule E, przez ostatnie dwa sezony mistrz świata, który od tego czasu stał się McLarenem Formuły E. Dość powiedzieć, że człowiek cieszy się ogromną wiedzą, doświadczeniem, szacunkiem w małym świecie F1 budowanym przez 25 sezonów i który udowodni kluczowe dla Andrettiego, gdy nadchodzi czas rekrutacji…

Nie wspominając, że Nick Chester dobrze zna firmę Renault, od której oczekuje się, że będzie napędzał amerykański zespół! Bez wątpienia będzie mu trudno sprowadzić do Banbury najlepszych ludzi, dopóki nie nastąpi sformalizowanie przybycia duetu Andretti/Cadillac do Formuły 1, ale kontakty zostaną nawiązane i człowiek będzie już wiedział, kto jest gotowy do naśladowania. To pozwoli Ci zaoszczędzić mnóstwo czasu.

CZYTAJ TAKŻE > Nowa przeszkoda w projekcie zespołu Andretti Cadillac?

1 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

1 Uwagi)

26 o 03:2023

Oczywiście klan Andretti ciężko się ściga i zapewnia sobie środki, aby wejść do Wielkiego Cyrku F1!

Aby napisać komentarz