Andretti wspomina niepowodzenie przejęcia Saubera

Według Michaela Andrettiego punkty sporne nie dotyczyły finansów, ale zarządzania.

opublikowany 04/11/2021 à 17:05

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

Andretti wspomina niepowodzenie przejęcia Saubera

Michael Andretti powraca do niepowodzenia przejęcia Saubera. ©IndyCar Media

Chociaż wydawało się, że praktycznie wszystko zostało już zrobione, aby grupa Andretti przejęła co najmniej 80% Sauber Motorsport AG i Sauber Engineering, zjednoczonych pod nadzorem Islero Investments, a ogłoszenia oczekiwano nawet podczas Grand Prix Stanów Zjednoczonych 24 października ubiegłego roku, sprawa wreszcie wyszło na jaw.

Czemu ? " Gwarancja w wysokości 50 milionów dolarów rocznie na pięć lat – płatna z góry – której zażądał szwedzki magnat zajmujący się opakowaniami żywności, według niektórych spekulacji zmusiłaby Amerykanina do schowania książeczki czekowej”, jak wyjaśniamy Państwu w AUTOhebdo nr 2336.

Poproszony o reakcję na fiasko negocjacji po oficjalnej oficjalności przybycia Devlina DeFrancesco w szeregi Andrettiego w IndyCar na rok 2022 Michael Andretti chciał wyjaśnić pewne kwestie dotyczące drażliwej kwestii przejęcia Saubera. „ Chcę położyć kres pewnym plotkom mówiącym, że do porozumienia nie doszło ze względów finansowych, uruchomił od początku szef amerykańskiej struktury. Jest to dalekie od prawdy, nie ma z tym nic wspólnego. Upadło ono z powodu problemów z zarządzaniem w ostatnich godzinach negocjacji. To właśnie zabiło umowę. Zawsze mówiłem, że jeśli umowa nie będzie dobra, nie będziemy jej próbować. Ostatecznie tak się nie stało, więc nadal szukamy innych możliwości. Niestety w ostatniej chwili pojawiły się punkty blokujące w zakresie organizacji przyszłej konstrukcji. Dlatego musieliśmy wycofać się z negocjacji, ponieważ nie mogliśmy zaakceptować warunków. "

Dotknięty, ale nie zatopiony, Michael Andretti nie spuszcza wzroku” otwarte » na wypadek, gdyby w przyszłości pojawiła się nowa możliwość wykupu dla jego organizacji i jego samego. „ Zawsze szukamy możliwości w F1 ale nie tylko w innych formułach czy w innych rodzajach wyścigów. To jest to, co robimy. »

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz