Zapamiętamy, że był to jeden z elementów, który znalazł się w centrum uwagi w zeszłym roku, kiedy wokół silnika narastały coraz większe podejrzenia. Ferrari.
Przepływomierz, którego rolą jest monitorowanie przestrzegania limitu przepływu paliwa w hybrydach V6 turbo ustawionych na 100 kg/h, musi znaleźć się w standaryzacji od przyszłego sezonu.
Decyzja ta została już zapisana w regulaminie na 2021 rok, ujawnionym pod koniec października 2019 roku w Austin. Artykuł 5.11.3 następnie precyzował, że „ całe paliwo wprowadzane do zespołu napędowego musi przejść przez ten zatwierdzony czujnik, zanim zostanie rozprowadzone do komór spalania przez wtryskiwacze opisane w art. 5.11.2 ".
Po niewinnej prośbie o wyjaśnienia od czerwony BykFIA rozesłała dyrektywę techniczną mającą na celu poprawę kontroli przepływu paliwa poprzez dodanie drugiego przepływomierza zaplanowanego na rok 2020. Rozwiązanie to ma zostać odnowione w roku 2021.
W swoim zaproszeniu do składania ofert FIA określa, że standardowy przepływomierz musi ważyć maksymalnie 400 g, zajmować maksymalną objętość 500 cm3 i zapewniać żywotność wynoszącą 400 godzin, w tym 100 przed regeneracją, a wszystko to z autonomicznym 5 godzin bez przerwy. Cena urządzenia nie może przekraczać 5 funtów szterlingów (000 euro), a konserwacja co 5 godzin musi być ograniczona do 900 funtów szterlingów (100 euro).
Federacja zastrzega sobie prawo do nie kontynuowania niniejszego nowego zaproszenia do składania ofert lub przedłużenia go na sezony 2024 i 2025. W przypadku wyboru jednego dostawcy stajnie F1 muszą zgłosić wymagane ilości przepływomierzy na rok 2021 do 1 maja 2020 r., przed złożeniem wiążącego zamówienia do 1 września 2020 r.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)