Aston Martin, druga siła w tej dziedzinie? „Trzeba zachować ostrożność” – odpowiada Mike Krack

Pomimo doskonałej formy swojego zespołu i pozytywnej dynamiki wokół garażu Aston Martina, Mike Krack pozostaje na straży przez resztę sezonu.

opublikowany 24/03/2023 à 16:09

Elie-Sara Couttet

0 Zobacz komentarze)

Aston Martin, druga siła w tej dziedzinie? „Trzeba zachować ostrożność” – odpowiada Mike Krack

Mike Krack pozostaje ostrożny co do występów Astona Martina. ©Xavi Bonilla DPPI

Trawa jest znacznie bardziej zielona niż gdzie indziej Aston Martin który od początku sezonu niezmiennie imponuje. Z Fernando Alonso stanął na podium dwóch ostatnich Grand Prix, garaż Silverstone jest z nim doskonale związany Mercedes o drugie miejsce w mistrzostwach Producentów. Ukoronowany sukcesem na dwóch torach o różnej charakterystyce, AMR23 wydaje się w tej chwili jedynym, który jest w stanie wypełnić lukę oddzielającą siatkę kierowców czerwony Byk. Czy stąd nadzieja na zwycięstwa w wyścigu o jedno z dwóch mistrzostw? „ Mamy dwa zbiory danych z dwóch zupełnie różnych obwodów. Na obu trasach byliśmy konkurencyjni, ale przed nami kolejne " odcień Mike'a Kracka, szef zespołu stajni Lawrence Przechadzka. A w sezonie składającym się z 23 rund, najdłuższym w historii Formuła 1, hierarchia może ulec kilkukrotnemu odwróceniu podczas kampanii 2023. W związku z wejściem w życie nowych przepisów w najwyższej kategorii już drugi rok i skróceniem czasu w tunelu aerodynamicznym wśród czołowych zespołów, Krack łagodzi entuzjazm wokół występu Zielonych: „ Nie chcemy nikogo lekceważyć... Jeden z naszych konkurentów może mieć problem, o którym nie wiemy i który może zachwiać hierarchią, musimy zachować ostrożność. »

I aby kontynuować: Nie ma sensu mówić: „Jesteśmy tym procentem w porównaniu z nimi, tym procentem w porównaniu z nimi”. Musimy przyjrzeć się naszemu samochodowi, zrozumieć nasze słabości i nad tym pracować. »

 

Kilka problemów mechanicznych przeszkodziło zimowym testom zespołu i Lance Stroll był już zmuszony wycofać się z wyścigu w Jeddah, tracąc moc okrążenie za okrążeniem. Z drugiej strony, jeśli Red Bull regularnie narzekał na problemy ze skrzynią biegów, ten ostatni nawet tego nie robił Max Verstappen w kwalifikacjach Holender, podobnie jak jego kolega z drużyny, nie doznał przymusowego zatrzymania się przed flagą w szachownicę. I bez obaw obaj kierowcy mogą sobie pozwolić na to, aby nie wykorzystywać swoich mechaników do granic możliwości i utrzymać więcej niż komfortową przewagę, zarówno na torze, jak i w mistrzostwach przeciwko Astonowi Martinowi. „ Możemy nadal utrzymywać tę lukę, ale czy możemy ją zmniejszyć?– pyta Krak. Będziemy ciężko pracować. W zeszłym roku udało nam się zmniejszyć przewagę nad samochodami, które były przed nami, ale to, że zrobiliśmy to w zeszłym roku, nie oznacza, że ​​możemy to zrobić ponownie. »

CZYTAJ TAKŻE > Mike Krack: „Fernando Alonso? To po prostu wow! »

0 Zobacz komentarze)

Paul Ricard – C2 PCCF 2024