Jak trudny jest dla nas ten sezon 2022 Mercedes. Niemiecka drużyna, dominująca od 2014 roku i od początku ery hybrydowej, ma bardzo skomplikowany początek kampanii. Przyzwyczajeni do odgrywania głównych ról, Srebrne Strzały znajdują się na ziemi niczyjej, ponieważ pozostają daleko w tyle Ferrari et czerwony Byk ale wyprzedził resztę peletonu. Sytuacja, która trwa od pierwszego Grand Prix Bahrajnu w marcu ubiegłego roku.
Jednak w ostatni weekend w Miami niebo wydawało się przejaśnić, a George Russell podpisał kontrakt z 2e i 1e czas pierwszych dwóch bezpłatnych sesji treningowych. Bardzo dobra wiadomość dla Toto Wolff i jego zespół, którzy wprowadzili pierwsze duże zmiany (przednie i tylne skrzydła) w W13. Ostatecznie dla Niemców był to tylko miraż, biorąc pod uwagę resztę spotkania, w której Srebrne Strzały nie były w stanie potwierdzić trendu.
Pomimo tego brak rywalizacji podczas niedzielnego Grand Prix np. gdzie Lewis Hamilton i George znaleźli się za czterema czołowymi samochodami, a mianowicie dwoma Red Bullami i dwoma Ferrari, i po raz kolejny przed resztą stawki. W Mercedesie staramy się widzieć jasną stronę rzeczy.
« Ważne jest, aby rozróżnić dwie rzeczy: jedna dotyczy normalnej ewolucji, a druga dotyczy rozwiązania problemów, które napotykamy w związku z morświnem i innymi rzeczami, które pogarszają osiągi samochodu” – mówi Mike Elliott, dyrektor techniczny Mercedesa. Płetwy, które ze sobą zabraliśmy, zdecydowanie dały nam wydajność, na którą liczyliśmy i pozwoliły nam zrobić krok do przodu. W piątek udało nam się zebrać wiele danych, kiedy radziliśmy sobie dobrze, a także zrozumieć działanie morświna. Inżynierowie przyjrzą się tym danym, aby lepiej je zrozumieć.
Za każdym razem, gdy prowadzimy samochód, uczymy się czegoś nowego i taki jest cel gry.Gra polega na tym, aby zrozumieć samochód szybciej niż nasi konkurenci. Chociaż w tej chwili jesteśmy trochę w tyle, przed nami ogromny wysiłek, ogromna ilość pracy, aby wymyślić, jak ulepszyć samochód, jak zrobić kolejny mały krok do przodu, jak pozbyć się morświnów , jak odzyskać konkurencyjność lub konkurować z zespołem wiodącym, takim jakim chcemy być. "
CZYTAJ TAKŻE > Russell ubolewa nad „szybkim samochodem, ale nie ma klucza do odblokowania wydajności”
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)