Horner twierdzi, że nie ma żadnej klauzuli powiązanej z odejściem Hondy z Verstappen i Albon

Szef zespołu Red Bull Racing, Christian Horner, potwierdza, że ​​odejście Hondy nie aktywuje klauzuli w kontraktach Maxa Verstappena i Alexa Albona.

opublikowany 08/10/2020 à 08:12

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Horner twierdzi, że nie ma żadnej klauzuli powiązanej z odejściem Hondy z Verstappen i Albon

W zeszłym tygodniu ogłoszono, odejście F1 od Hondy pod koniec 2021 roku logicznie nasuwa szereg pytań, w szczególności dotyczących przyszłej tożsamości producenta silników pary Red Bull Racing - Stabilny Alfa Tauryń, ze zmiany przepisów technicznych przewidywanej na rok 2022.

Chodzi także o resztę kariery Max Verstappen w miarę pojawiania się pytań, inwestycja Hondy w momencie zawarcia sojuszu z Red Bull Racing wywarła wówczas wrażenie na Holendrze.

Jednakże, Christian Horner, szef zespołu Milton Keynes, zapewnia go, że ten poważny wstrząs nie powinien mieć wpływu na sytuację kontraktową jego gwiazdorskiego kierowcy.

„Ludzie ciągle zastanawiają się, czy odejście Hondy oznacza zmianę w naszym duecie kierowców, czy też Max opuści zespół, powtarza Horner w swoim felietonie na stronie internetowej swojego zespołu.

Powiem Wam, że pomimo tego, że umowy są prywatne, w kontraktach Maxa i Alexa nie ma żadnych klauzul związanych z Hondą, więc to niczego nie zmienia. Przed ogłoszeniem odbyłem dobrą rozmowę z Maxem i jest on równie zmotywowany, optymistyczny i pewny siebie w zespole. »

Jeśli sytuacja po stronie kierowców wydaje się brytyjskiemu szefowi jasna, trudna praca nad znalezieniem producenta silników na rok 2022 pozostaje dziś priorytetem dla średnioterminowej przyszłości jego szkolenia.

Jednak zaostrzenie osiągów między blokami silników od czasu pojawienia się hybrydyzacji w pewnym sensie uspokaja kierownictwo Milton Keynes.

„Teraz, gdy sytuacja jest jasna i mamy czas, za co jesteśmy wdzięczni Hondzie, musimy znaleźć rozwiązanie wokół konkurencyjnego układu napędowego na rok 2022 i lata kolejne, kontynuuje Horner.

Czas, jaki mamy teraz, pozwoli nam ocenić wszystkie opcje i możliwości. Wygrywaliśmy wyścigi w erze hybrydowej, korzystając z dwóch różnych jednostek napędowych (Renault następnie Hondę).

Dlatego skupiamy się bardzo na podwoziu i jego ofercie oraz niezależnie od zastosowanego układu napędowego, będziemy dążyć do dobrych osiągów. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy zaobserwowaliśmy, że wszystkie jednostki mocy osiągnęły konwergencję, więc krajobraz się zmienia, gdy wszyscy stają się bardziej konkurencyjni. »

 

 

 

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz