Ledwo kończą się wakacje, a głowy już skupione są na rywalizacji. Haas przybywa do Spa-Francorchamps z ambicjami, ale także z nowymi argumentami. Podczas Grand Prix Belgii zespół amerykański zastosuje rozwiązania wprowadzone na Węgrzech jednomiejscowy de Kevin Magnussen. „Zaobserwowaliśmy, że dane z samochodu pokrywają się z danymi z tunelu aerodynamicznego, co zawsze jest dobrym znakiem, przyznaje Günther Steiner, szef zespołu. Teraz musimy jak najlepiej to wykorzystać, jeśli chodzi o czasy okrążeń. Przed przerwą wakacyjną zespół dokładnie przyjrzał się danym, a teraz, po powrocie po przerwie, będzie to robił jeszcze częściej. Jak na razie wygląda to dobrze i mamy nadzieję, że uda nam się poprawić nasze czasy okrążeń. »
Jeszcze lepiej dla Haasa: Mick Schumacher również skorzysta z nowego pakietu w swoim VF-22. „Obydwa samochody będą miały pakiet ulepszeń. Zestaw mieliśmy gotowy przed wakacyjną przerwą w wyścigach. Powiedzieliśmy, że najpierw założymy go do samochodu, aby zebrać dane, a kiedy wrócimy, będziemy mieli te dane i będziemy mogli już pracować nad ustawieniami, aby przejść bezpośrednio do Spa” – wyjaśnia włoski reżyser.
Haas celuje w 6. miejsce wśród producentów?
Na Węgrzech, na torze niesprzyjającym jednomiejscowym bolidom Banbury, Haasowi nie udało się wydostać z Q2 wraz z Magnussenem. Amerykańskie samochody opuściły Budapeszt z zerem punktów, ale z pewnymi powodami satysfakcji. Na belgijską imprezę zespół Günthera Steinera chciałby odzyskać dynamikę z lipca (19 punktów na Silverstone i Spielberg).
Haas zamierza utrzymać 7. miejsce w klasyfikacji konstruktorów, a nawet celować w coś więcej. „Nie zmieniliśmy naszego celu, po prostu wróciliśmy do miejsca, w którym chcieliśmy być na początku sezonu, zajmując obecnie 7. pozycję. Mam nadzieję, że uda nam się utrzymać tę pozycję w mistrzostwach, to jest cel numer jeden. Celem numer dwa jest próba dotarcia na szóste miejsce, ale zobaczymy” ma nadzieję Steiner. Przed Grand Prix Belgii Haas traci 17 punktówAlfa Romeo wśród producentów, ale nadal jest zagrożonaAlfa Tauryń iAston Martinodpowiednio 7 i 14 jednostek.
CZYTAJ TAKŻE > Pirelli w obliczu „wyzwania” nowego Spa-Francorchamps
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)