Bahrajn i Abu Zabi zakończą sezon 2020

Według Rossa Brawna tory Sakhir (Bahrajn) i Yas Marina (Abu Zabi) zostaną udostępnione pod koniec sezonu Formuły 2020 1. Mugello pozostaje opcją, podczas gdy Baku i Singapur nie biorą udziału w wyścigu. 

opublikowany 12/06/2020 à 10:00

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Bahrajn i Abu Zabi zakończą sezon 2020

La Formuła 1 ogłoszono po zakończeniu okresu izolacji pierwszy harmonogram osiem wydarzeń w ramach mistrzostw w 2020 roku. Ale po Grand Prix Włoch zaplanowanym na 6 września na Monzy jest wielka rozmycie!

Krążą poważne pogłoski o niespotykana podróż po pagórkowatym torze Mugello (Włochy) w następnym tygodniu, ale Ross Brawn, dyrektor ds. sportów motorowych w Liberty Media (właściciel F1), woli ostudzić entuzjazm. „Sprawy cały czas się rozwijają, ale przed nami jeszcze trochę czasu (na podjęcie decyzji co do drugiej połowy kalendarza. Przyp. red.).

W rozmowie z oficjalnym portalem sportowym Brytyjczyk to wyjaśnia "dużo opcji (jego) są proponowane. Jesteśmy pewni, że druga połowa sezonu będzie udana, jednak ogłaszanie tego dzisiaj (12 czerwca) nie miałoby sensu, ponieważ nadal istnieją obszary wymagające ustabilizowania. »

Były szef zespołu był na tyle miły, że ujawnił dwie ostatnie rundy sezonu 2020. Czy myślałeś, że kryzys związany z Covid-19 umożliwi zmianę olśniewającej atmosfery Abu Zabi na bardziej historyczny tor? Pominięty ! 

„Myślę, że z tego, co teraz widzimy Bahrajn i Abu Zabi będą zabezpieczeniem na koniec sezonu. To daje nam 10 Grand Prix i będziemy musieli znaleźć co najmniej pięć lub sześć wyścigów (między Włochami a Bliskim Wschodem). »

Tor Sakhir, wprowadzony do kalendarza F1 w 2004 roku, dzięki zmianie układu mógł otrzymać dyscyplinę nawet dwukrotnie. „Moglibyśmy tam pojechać i działać w dwóch różnych konfiguracjach, kontynuuje Ross Brawn. Istnieje rodzaj quasi-owalnego toru, który byłby całkiem ekscytujący, a wszystkie tory w Bahrajnie mają klasę 1 F1. »

W 2010 roku mistrzostwa rozpoczęły się od przedłużenia toru pustynnego o 888 metrów, co nie zakończyło się sukcesem, ponieważ był zbyt kręty. 

 

 

Z drugiej strony liczba dwóch kierunków nie rośnie. „Przyznajemy, że miejsca wymagające budowy obwodu tymczasowego, jak npe Baku (Azerbejdżan) i Singapurze potrzebują więcej czasu na przygotowania niż obudowy stałe. Należy rozważyć każdy aspekt. Niektóre wyścigi nie mogą się odbyć, inne tak. »

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz