Barcelona ocenia swoje szanse na nowy kontrakt na 90%

Joan Fontsere, dyrektor toru Katalonii, omawia trwające negocjacje z Liberty Media w sprawie przedłużenia przygody z Grand Prix Hiszpanii w Barcelonie.

opublikowany 21/05/2019 à 10:01

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Barcelona ocenia swoje szanse na nowy kontrakt na 90%

Czy w przyszłym roku w Barcelonie odbędzie się Grand Prix Hiszpanii?

 

Rok 2019 był ostatnim rokiem obowiązywania umowy. Razem z Liberty Media kładziemy podwaliny pod kolejny. Jesteśmy w 100% w duchu odnowy. Mieliśmy umowę opartą na „modelu Ecclestone’a”, przechodzimy na „model Liberty Media” i wiele rzeczy wymaga dopracowania.

Pod względem sportowym i komercyjnym dzisiejszy produkt nie jest już taki sam, jak rzeczywistość gospodarcza wraz z rozwojem sieci społecznościowych, transmisją Grand Prix na płatnym kanale, brakiem napięcia na torze, odejściem Fernando Alonso...

Cyfrowość oferuje możliwości, których nie było u Berniego, a które teraz muszą pojawić się w czerni i bieli. Liberty Media jest świadoma naszych wymagań i my jesteśmy świadomi ich, a dyskusje trwają.

Kiedy Fernando wygrał, oglądało go 7,8 miliona widzów. Liczba ta spadła do 2 milionów, a następnie do 200 000 po przejściu na kanał płatny. Jak możemy wypromować wydarzenie i pozyskać nowych partnerów finansowych?

Kwestie te należy omówić z Liberty Media. Umowa musi uwzględniać te parametry. Joaquim Torra, Prezydent Katalonii, przyjął Chase Carey, aby potwierdzić przywiązanie regionu do Grand Prix, ale także aby podkreślić potrzebę przeglądu naszych umów. Pocieszające jest to, że istnieje wspólna chęć osiągnięcia porozumienia.

Powrót Holandii do kalendarza, w domniemanej dacie 4 maja 2020 r., wciąż budzi poważne wątpliwości...

Kiedy trzeba było znaleźć termin na czerwiec na powrót Grand Prix Francji, znaleziono rozwiązanie. Wolelibyśmy randkę w listopadzie, ponieważ Paul-Ricard nie jest tak daleko, ale mieszkamy razem. Nie możemy łączyć losów Barcelony i Zandvoort.

Zandvoort jest przewożony przez Verstappen jak Barcelona była stworzona przez Alonso. Liberty Media nie może ponosić odpowiedzialności za odejście Fernando…

Nie, z wyjątkiem przejścia przez F1 na płatnym kanale przestał zatapiać publiczność, a spektakl oferowany w utworze jest zbyt przewidywalny. W tym samym czasie liczba widzów na trybunach wzrosła ze 142 000 do 90 000. Osobiście jestem tego pewien. Nasze szanse na nowy kontrakt oceniam na 90%.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz