„Nasz samochód nie jest wystarczająco szybki, aby walczyć w czołówce” – przyznaje bez ogródek Mario Theissen, dyrektor BMW Motorsport. „Mimo to nadal niestrudzenie pracujemy nad tym F1.09. »
Od początku sezonu zespół BMW Sauber zdobył zaledwie osiem punktów, z czego cztery dzięki drugiemu miejscu Nicka Heidfelda w deszczu przerwanego w odpowiednim momencie Grand Prix Malezji.
„Nowe przepisy dotyczące aerodynamiki na ten sezon pozostaną takie same w roku 2010” – kontynuuje Niemiec. „Cała praca wykonana dzisiaj w F1.09 zostanie wykorzystana w przyszłym F1.10. Zakaz testowania zmusza nas również do wykorzystywania każdego kilometra pokonanego podczas weekendów wyścigowych w celu sprawdzenia nowych części i najnowszych osiągnięć. To szansa, którą musimy wykorzystać. Chcemy także udowodnić tym, którzy nas wspierają i sobie, że potrafimy odwrócić ten trend. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)