Zapalanie świec: AUTOhebdo obchodzi swoje 45-lecie

Święto to już w najbliższy piątek, 19 lutego. Dziś AUTOhebdo obchodzi swoje 45-lecie. Z tej okazji zapraszamy Państwa do zapoznania się z niektórymi z naszych pierwszych stron, które przyczyniły się do sukcesu tego magazynu, który powstał w 1976 roku.

opublikowany 19/02/2021 à 16:08

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

Zapalanie świec: AUTOhebdo obchodzi swoje 45-lecie

Do urodzin można podchodzić na dwa główne sposoby: melancholijnie lub z humorem. W obu przypadkach elegancja polega na skorzystaniu z okazji, aby złożyć hołd starszym, którzy cię urodzili. Chciałbym także w tym miejscu w imieniu obecnej redakcji złożyć hołd wszystkim tym, którzy 45 lat temu, 19 lutego 1976 r., z sukcesem rozpoczęli AUTOhebdo.

Żadnej nostalgii, gdy przeglądamy 56 stron nr 1, raczej szeroki uśmiech na ustach, gdy widzimy, że wciąż wykonujemy tę samą pracę i z tą samą pasją. W niedźwiedziu (schemat organizacyjny gazety) pojawili się już nasi towarzysze z agencji DPPI oraz Bernard Asset... i nadal są aktywni w tym numerze 2299.

Na okładce nie McLaren jak dzisiaj, ale Niki Lauda (to nie on na zdjęciu, legendarny błąd) był ostatecznym bastionem przeciwko Jamesowi Huntowi, który miał zdobyć tytuł pod koniec roku po pojedynku w Hollywood. Na pierwszej stronie były już dwa inne nagłówki: Rajd Arktyczny i Daytona! Że ostatecznie pomimo dziesięcioleci sytuacja niewiele się zmienia, i prawdopodobnie należy to przyjąć z zadowoleniem.

A potem urodziny są radością, gdy tylko zaplanujemy je z wyprzedzeniem. W 1976 roku Mark Webber, Tiago Monteiro i Marcel Fässler wydali swoje pierwsze okrzyki, a nikt nie podejrzewał ich przeznaczenia. Golf GTI zrewolucjonizował koncepcję samochodu sportowego, umieszczając doładowany silnik w małym samochodzie miejskim. Jak piękna jest ta historia, gdy cofniemy się o krok od wydarzeń. A Ty, co robiłeś 45 lat temu? Ponieważ urodziny pozwalają także podziękować przyjaciołom za ich lojalność.

Dziękujemy, drodzy czytelnicy, że zawsze jesteście obecni w naszych wydaniach papierowych i cyfrowych. Trzeba przyznać, że inwestujemy masowo w kosmetyki i nową krew, aby zachować seksowność i iść z duchem czasu. A potem uśmiecham się na myśl, co za cztery dekady pomyślą nasi następcy, oceniając naszą pracę. Uważajcie na nich, bo przy odrobinie szczęścia wciąż możemy przyjść i skopać im tyłki...

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

0 Zobacz komentarze)