Niektórzy producenci silników, zwłaszcza Cosworth, Ferrari et Mercedes, złożyli skargę do FIA w związku ze wzrostem kosztów, jakie będą generować nowe 4-cylindrowe silniki turbo o pojemności 1,6 litra w wyniku ich rozwoju i marketingu. Następnie Jean Todt, prezes FIA, zasugerował, że sezon 2013 może być okazją do zobaczenia, jak nowe silniki ewoluują wraz z obecnymi silnikami V8.
Ale ta propozycja nie wydaje się odpowiadać Ericowi Boullierowi, dyrektorowi Lotus-Renault Lekarz rodzinny. „ Szczerze mówiąc, nie widzę obecnych silników V8 obok czterech cylindrów », przyznaje Eric Boullier w Autosport. „ Ten pomysł jest zbyt ekstremalny. Równoważność silników byłaby prawdziwym koszmarem i prawdziwym bólem głowy dla FIA. »
Dyrektor Lotus-Renault GP ubolewa, że przyszłość silników jest wciąż tak niepewna. „ Myślę, że można znaleźć kompromis. Ale producenci silników muszą wiedzieć, czy naprawdę chcą to zrobić. W pewnym momencie będziemy potrzebować decyzji, ponieważ jest to trochę mylące dla wszystkich. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)