McLaren– Honda to z pewnością zespół, który ma najwięcej pracy przed Grand Prix Australii, które odbędzie się 26 marca w Melbourne. MCL32 był jednomiejscowy najmniej widywany na torze w Barcelonie (Hiszpania), ponieważ przejechał jedynie 425 okrążeń w porównaniu do 1095 w przypadku Mercedes W08. Ten brak działania spowodowany problemami mechanicznymi jest tym bardziej szkodliwy, że blok Hondy jest zainstalowany tylko na tym F1, w przeciwieństwie do innych Jednostek Zasilających na planszy.
„Nie chcieliśmy w ten sposób kończyć prób, uznał Éric Boullier, szef zespołu McLaren-Honda. Problemy z elektryką, które napotkaliśmy w ubiegły czwartek, nie ustały, co zmusiło nas do regularnego wprowadzania zmian w celu zidentyfikowania przyczyny sporadycznych strat mocy. »
„Chociaż cierpieliśmy podczas tych dwóch tygodni testów, wiele się nauczyliśmy o samochodzie i wiemy, jakie problemy należy rozwiązać.– stwierdził Francuz. Nie da się tego naprawić z dnia na dzień, ale mamy nadzieję, że McLaren i Honda poczynią postępy przed Australią. »
Turbo/hybrydowy silnik V6 Hondy o pojemności 1.6 l przejedzie jedynie 425 okrążeń na koniec zimowych testów na torze w Katalonii. Dla porównania Mercedes przejechał 2679 okrążeń.
Zapoznaj się z analizą drugiego tygodnia testów F1 w Barcelonie w numerze AUTO 2105tygodniowo, dostępny od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej, a od środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)