Brawn komentuje „kompromis” znaleziony w sprawie przepisów na 2021 rok

Ross Brawn, dyrektor ds. sportów motorowych w Liberty Media, przyznaje, że zmiany w przepisach, szczególnie w zakresie przodu silnika, nie będą tak znaczne, jak oczekiwano. Ale elementy sprawiają, że menedżer jest pewny siebie.

opublikowany 15/12/2018 à 15:09

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Brawn komentuje „kompromis” znaleziony w sprawie przepisów na 2021 rok

Spodziewaliśmy się rewolucji, to będzie tylko ewolucja. Na poziomie silnika kolejna regulacja techniczna nie powinna całkowicie zakłócać głównych linii turbo/hybrydowych jednostek napędowych V6 obserwowanych od 2014 roku w F1.

Wybór Liberty Media, właściciela dyscypliny, dokonany po długich dyskusjach z obecnymi producentami silników w tej kategorii, a mianowicie Mercedes, Ferrari, Renault i Hondę.

Ross Brawn, dyrektor ds. sportów motorowych amerykańskiego podmiotu, przyznaje, że decyzja ta nie jest zgodna z pierwszymi pomysłami, ale podkreśla osiągnięcia w negocjacjach. „Obecni dostawcy nie chcą, aby inni zgłaszali się, przyznaje Brawn na stronie internetowej F1.

Znaleźliśmy kompromis. Istnieją regulacje, które oznaczają, że nowo przybyli otrzymają wsparcie od istniejących budowniczych. Będą komponenty i technologie, które będą musiały zostać udostępnione na żądanie.

Nie była to tak radykalna zmiana, jak proponowaliśmy, ale krok we właściwym kierunku i nastąpiło kilka interesujących zmian w sposobie, w jaki kierowca musi zarządzać silnikiem, co moim zdaniem jest dobre dla tego sportu. »

Aero 2019 jako pierwszy krok

Przed 2021 rokiem F1 będzie musiała uporać się z przeróbką przepisów technicznych na poziomie aerodynamicznym. Przednie płetwy, już obserwowane podczas różnych sesji testowych w tym roku będzie szczególnie dotknięty. Według Rossa Brawna modyfikacje te mogą jeszcze ewoluować przed 2021 r., jeśli oczekiwany wzrost wydajności nie zostanie jeszcze osiągnięty.

„Jeśli dzięki tym zmianom nie uzyskamy wszystkiego, czego chcemy, wyciągniemy z nich wnioski, przejdziemy do kolejnej fazy zmian i będziemy to kontynuować, dopóki nie otrzymamy samochodów, które będą mogły ze sobą konkurować. co w tej chwili nie ma miejsca, Brawn awansuje.

Warto sprawdzić, czy zespoły były w stanie ewoluować i podążać w różnych kierunkach, ponieważ nie chcemy się o tym przekonać w 2021 roku.

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz