Rozmowy z producentami silników rozpoczęły się od celu na rok 2020 i zakończenia porozumienia dotyczącego wprowadzonych w 6 roku hybryd V2014 turbo.
« Jesteśmy w trakcie debaty z producentami silników, konstruktorami i firmami inżynieryjnymi, takimi jak Cosworth i Ilmor, producentami zajmującymi się wyłącznie sportami motorowymi, i jesteśmy w trakcie dyskusji, wyjaśnia Ross Brawn podczas F1 Londyn na żywo.
« Tak naprawdę nie chodzi o szukanie jakiegoś kompromisu, który zadowoliłby wszystkich, bo nie sądzę, żeby to było właściwe rozwiązanie. »
Ross Brawn broni obecnej technologii hybrydowej w F1, wyjaśniając możliwości taktyczne, jakie niesie ze sobą pomimo wielu krytyków V6 Turbo.
« Niewiele osób o tym wie, ale tak Valtteri Bottas udało się przejść Lance Stroll w Baku stało się tak dlatego, że zachował trochę akumulatora, który rozładował na ostatniej prostej. Wykorzystał to taktycznie.
„Mamy wielu fanów, którzy chcą wrócić do silników wolnossących i musisz zadać sobie pytanie, dlaczego tego chcą. Odpowiedzą, że to dźwięk wywołuje więcej emocji. Jeśli więc uda nam się stworzyć silniki hybrydowe wydające podobny dźwięk, czy sytuacja będzie lepsza? »
Brawn akceptuje krytykę dotyczącą turbodoładowanego silnika V6, ale odmawia prostego kroku wstecz i pragnie wyciągnąć wnioski z użytkowania obecnych silników.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)