Loïc Bigois, nagrodzony nagrodą Aerodynamika Samochodu Wyścigowego Dino Toso, chciał zachować skromność. Chociaż pełnił tę odpowiedzialność od lipca 2007 roku w zespole BrackleyFrancuz chciał podzielić się tą nagrodą z całym zespołem. „ Jestem bardzo dumny, że mogę przyjąć to trofeum w imieniu działu aerodynamiki Brawn GP », deklaruje mieszkaniec Aix-en-Provence.
« Chciałbym jednak złożyć życzenie: organizatorzy muszą zmienić nazwę tej nagrodykontynuuje. To powinna być nagroda dla Działu Aerodynamiki Roku, a nie Aerodynamika Roku. Wyniki pochodzą z pracy zespołu, działu, a nie pojedynczej osoby. »
La jednomiejscowy zespołu Brackley był najskuteczniejszy w sezonie 2009, odnosząc osiem zwycięstw w Grand Prix, w tym sześć z pierwszych siedmiu wyścigów roku. Zrodzony z długich przemyśleń i długotrwałej pracy, Brawn GP wyróżniał się swoimi krzywiznami, zdolnością do zapobiegania przegrzewaniu opon i podwójnym tylnym dyfuzorem, który powodował przepływ dużej ilości atramentu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)