Przycisk: Jazda będzie trudniejsza

Przepisy przyszłego sezonu spowodują stosunkowo istotne zmiany w prowadzeniu pojazdów. Kierowca McLarena, Jenson Button, obawia się, że wrażenia z jazdy będą znacznie trudniejsze.

opublikowany 29/11/2010 à 14:58

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Przycisk: Jazda będzie trudniejsza

Przepisy, które wejdą w życie w sezonie 2011, zabraniają stosowania F-Duct, podwójnych dyfuzorów oraz regulowanego przedniego błotnika. FIA wolała ponownie wdrożyć KERS i zaoferować regulowane tylne skrzydło, działające tylko w przypadku wyprzedzania. Zmiany te, którym będzie towarzyszyć pojawienie się nowego producenta Pirelli, prawdopodobnie zmienią zachowanie samochodów jednomiejscowych.

Zmiany te nie wydają się odpowiadać Jensonowi Buttonowi, który obawia się znacznej nierównowagi. „Trudno będzie znaleźć równowagę bez regulowanego przedniego skrzydła” – podaje espnf1.com. „Zaczynamy ze 150 kg paliwa, a kończymy wyścig z zaledwie 5 kg, więc bilans ulegnie głębokiej zmianie. »

Mistrz Świata z 2009 roku jest również ostrożny w kwestii obowiązku przebywania w sytuacji wyprzedzania, aby móc wyregulować tylne skrzydło. „Nie pomoże to w utrzymaniu równowagi, ponieważ tylne skrzydło będziemy mogli wyregulować tylko wtedy, gdy będziemy w stanie wyprzedzić mniej niż sekundę od celu. »

Nawet jeśli pilot McLaren czeka, aby zobaczyć te efekty na torze, zanim wyciągnie ostateczne wnioski, Brytyjczyk wydaje się przekonany, że jazda stanie się jeszcze bardziej wymagająca dla kierowców. „Często zdarza nam się nadsterować lub podsterować, nie będąc w stanie odzyskać równowagi jednomiejscowy. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz