Podczas gdy Caterham F1 Zespół w dalszym ciągu stara się odzyskać dziesiąte miejsce w Mistrzostwach zajmowane przez rywala Marussię. Malezyjski zespół przechodzi restrukturyzację, aby przygotować się na sezon 2014, w którym wyzwanie techniczne będzie szczególnie trudne w przypadku nowego silnika V6 1.6 l T/H. Po przedłużeniu kontraktu o trzy lata z Renault Sport F1, struktura Tony’ego Fernandesa ulega reorganizacji w dziale technicznym.
Jody Egginton, która do tej pory zajmowała stanowisko dyrektora operacyjnego, została awansowana na zastępcę dyrektora technicznego, aby wspierać dyrektora technicznego Marka Smitha. Dołączył do zespołu Caterham F1 w 2009 roku jako główny inżynier, a w zeszłym roku został dyrektorem operacyjnym. „Jody ma wieloletnie doświadczenie w boksie i w fabryce, które będzie bezcenne dla naszego zespołu na późniejszych etapach sezonu 2013, a tym bardziej w 2014”.– komentuje szef zespołu Cyril Abiteboul.
John Iley zachowa swoje stanowisko dyrektora ds. wydajności, zarządzając także Grupą ds. Projektów Zaawansowanych w celu tworzenia innowacyjnych koncepcji dla zespołu w Grupie Caterham. Będzie także pomagać Markowi Smithowi i Cyrilowi Abiteboulowi w zarządzaniu partnerstwami technicznymi łączącymi Caterham F1 Team z Renault Sport F1 i czerwony Byk Technologia. „Rola Johna pozwoli mu również mieć wgląd w naszą charakterystykę wydajności i wprowadzać innowacje, co jest istotnym parametrem w F1, ale wymaga zasobów trudnych do wdrożenia, szczególnie w przypadku młodego zespołu takiego jak nasz”.– dodał Francuz.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)