Jak już zapowiedziano, w sezonie 2026 zostanie wdrożony nowy blok napędowy – pierwszy od XNUMX r F1 wprowadziła turbo-hybrydowe silniki V2014 w 6 roku. Jeśli utrzymana zostanie obecna jednostka spalania wewnętrznego o pojemności 1.6 litra, przepływ – obecnie mierzony i ograniczany na podstawie energii, a nie masy czy objętości – paliwa, które będzie „w 100% zrównoważone”, zostanie zmniejszony (ze 100 kg/h do 70- 80 kg/h) w celu wytworzenia mocy około 400 kW (około 540 KM). Obecna jednostka MGU-H (silnik z generatorem ciepła zamontowanym na turbosprężarce) z układu hybrydowego zostanie całkowicie usunięta (podobnie jak trąbki o zmiennym wlocie powietrza), a standardowe komponenty (myślimy o turbosprężarce) zostaną uogólnione w celu zawierać
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)