Toro Rosso i jej producent silników, Honda, już biorą udział w wyścigu o zarządzanie elementami japońskiej jednostki napędowej w przededniu drugiego Grand Prix sezonu w ten weekend w Bahrajnie.
Po problemie MGU-H napotkanym przez Pierre Gasly w Australii Honda odkryła również uszkodzenie silnika cieplnego, wymagające wymiany tych dwóch elementów, ale także turbosprężarki. MGU-H i turbosprężarka zostały zmodyfikowane przez Hondę po analizie danych zebranych w Melbourne.
Toro Rosso wymieni także turbosprężarkę i MGU-H w jednomiejscowy de Brendon Hartley„jako środek zapobiegawczy”, jak wskazuje Honda.
Należy pamiętać, że regulamin sportowy 2018 ogranicza liczbę silników termicznych, turbodoładowanych i MGU-H, które można wykorzystać w sezonie do trzech.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)