Krzyk w piecu. Krzyk bólu, rozczarowania, frustracji, a przede wszystkim złości. Charles Leclerc właśnie stracił nad sobą kontrolę Ferrari, osadzony w ścianie opon po prawej stronie Beausset. Próbuje włączyć bieg wsteczny, ale ten nie reaguje. Potem znowu krzyczy, wypowiadając słowo „ przepustnica „. Pojawiają się wątpliwości. Czy napotkał, podobnie jak podczas ostatnich okrążeń Grand Prix Austrii, z którego wyszedł zwycięsko, nowy problem z pedałem przyspieszenia? Nie, nic takiego, po prostu wypadł z toru, gdy jechał sam, po wytrzymaniu presji Max Verstappen przez 15 tur i odpierał jego ataki. Był 10 cali przed nim Lewis Hamilton, wspiął się na 2. miejsce po tym, jak Holender zatrzymał się, aby zmienić opony.
Już szybciej niż czerwony Byk, la Ferrari se montrait également à son avantage en termes de dégradation et, à ce stade, personne ne semblait
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)